2014年12月1日星期一

搵條路自己行 - 方卓如

2014年11月26日 - 信報

好多人見到我寫嘅嘢,話我睇得咁灰,其實剛剛相反。識我嘅人,都知我不嬲都非常樂觀,但樂觀嘅人點都會有機會生存喺一個灰嘅世界,你改變唔到事實。問題係,一係你去改變呢個灰嘅世界,一係你喺個灰嘅世界改變生存方法,二揀一。前者可以令你好唔開心,後者可能令你愈來愈開心。唔使咁大陣象迫自己一定要揀一樣,有時候,環境年紀會引導你如何選擇,甚至乎如果你叻仔嘅話,兩者兼得(口添)!

阿爺收番兩個殖民地之後,非常公道,一於兩家都開賭,一人賭一樣,唔好爭。澳門有好多個賭場,間間賺錢,賺多賺少睇你自己造化,駁腳嘅都可以搵番餐晏仔。

香港就得一個賭場,但係就養活咗好多駁腳,分分鐘仲好賺過開賭抽水。呢個大賭場,開始容許跨境落注,畀客仔賭埋另一個賭場,注碼係幾千億淨額,就算擺明係想托錢上去,你做咕喱幫手托錢,唔通你會連碗飯都搵唔到?正如隔籬埠疊碼仔都可以變做大老闆,冇理由喺呢個國際化大賭場,你如果有腦嘅會撈唔掂。

開闊眼光 衝出香港

另外,即然你住得喺香港,眼光真係可以闊少少,胸襟可以打開啲,野心更加可以去盡啲,真係諗樣全世界嘅事業嚟做吓。呢個機會,你而家仲有,將來唔知。趁你而家仲用到Facebook,同外國合作做生意仲未算勾結外國勢力,英文仲未畀上海北京大幅拋離,現在還是好時機。

互聯網時代,創業成本大減,真係揸部手機就開得檔,仲低成本過當年嘅皮包公司。而且呢啲科技嘢,後生仔大把優勢,唔好浪費。

我身邊啲人已經做緊喇,只要做嘅嘢同大賭場有關嘅,個個今年都賺到笑。肯衝出香港胸懷世界嘅,直情去外國攞獎喇。有冇睇《Interstellar》呀?地球唔掂,去外太空咁渺茫都要搵路行。你覺得香港唔係好對路,都要快手搵條路畀自己行,仲等?

沒有留言:

發佈留言