2014年12月1日星期一

後佔領後遺症 - 方卓如

2014年11月27日 - 信報

後佔領時代,等我哋數吓有幾多創傷後遺症。

政府咁鍾意講法治,就先講法治。我以為法治應該係用法律限制當權者如何使用權力,所以強如普京都要做幾年總理,過吓冷河,先可以再做總統。但港式法治係搵吓邊條法例用得着,去合理化執行權力,冇一條啱,就用條近似嘅再去講到啱。這兩年已經有好多偷換概念嘅歪理拋出市面,而家玩到去法治呢個層次,連法治仲係唔係貨真價實定語言偽術都叫人要諗一大餐,基本上搞到香港冇嘢再信得過。民無信不立,一個城市可以對任何嘢都質疑的話,內耗幾勁?今次用禁制令來包裝清場,成本之高係你想像唔到。

十幾歲學生,睇唔過眼,着住校服走出嚟,戴晒口罩面罩,要舒口氣。政府製造了一代敵視警察的年輕人。佢哋眼中嘅警察,手戴鋼片手套,腰纏胡椒噴霧,見學生就揼,遇學生就查,將年輕人眼中的警察塑造成雙眼滿布血絲的打手。我哋老喇,冇幾多年玩,年輕人幾十年流流長,活在仇視警察的世界,兩邊都慘。

搵年輕人溝淡你

宗主國見到年輕一代咁麻煩,只有兩個對付方法。一係學四五十年前咁,搞啲舞會,等你掛住溝女唔得閒。一係學四五年前咁,搵另一班年輕人換鬼晒你哋,趕你哋走。可能我身處嘅行業係最搵到錢同門口大開嘅一行,如果你見到,你都會問:「啲香港年輕人去晒邊度?」嚇死你,唔見晒,你會以為佢哋一畢業就上岸。香港嘅移民政策唔係自己話事,要搵年輕人溝稀你,容乜易。疑似特首候選人話要關注年輕人,但將來年輕人機會係多咗定少咗,我估佢哋都心知肚明。

後佔領時代,就好似揭起咗張內藏老鼠曱甴嘅地毯,所有唔見得人嘅嘢揚晒出嚟,問題可能由來已久,但揭起嚟嗰個又搞唔番掂嘅,冇辦法,就係罪魁禍首。

沒有留言:

發佈留言