2014年6月18日星期三

香港最弊冇人 - 方卓如

2014年5月22日 - 信報

是但台成日被人詬病,劇集不堪入目;反而韓劇英劇美劇,劇劇精采,佳作層出不窮。相比之下,是但台之不思進取,執咗佢好過。

與蓋特納午膳

《金融時報》每星期都有一版「lunch with the FT」,最新一期與美國前財長蓋特納午餐。蓋特納最近有新書出版,自然成為話題。同樣的「與xx午膳」,香港媒體都有樣學樣,訪問者都是有料之人,訪問內容算是有睇頭,不會問一些無聊問題例如「你對後市點睇?」「幾歲賺到第一桶金?」「你會唔會選特首?」等等。不過,級數與FT還是差一截,你自己可以比較一下。何解?

同是但台唔爭氣一樣,大家層次唔同,冇得比較。FT唔係畀一個城市的人睇,全世界的人都是讀者群,而且還是最top嗰批。因為服務全世界,為其效命的同樣是全世界的人。他們找到的被訪對象,可以是世界精英。千錘百煉一個世界尖子放在面前被你訪問,你簡單一句「食咗飯未」,已經可以引發一連串答案,由中俄天然氣合作,巴爾幹半島沖走地雷,講到巴西足球場未有上蓋就要世界盃開波。有訪問經驗的人會知,一個精英放在你面前,雖然你唔會問到你的刁鑽問題,但肯定訪問內容會是扎實精采,夠晒睇頭。

對呀,層次唔同,因為香港冇人。莫說世界級數,一個夠膽在鏡頭面前講人話的人,香港隨時數唔出五個。要訪問一個講假話講得唔精采的廢人,又怎會引人入勝?

電視劇一樣,如果你知道你的作品要面對全世界,你更厚面皮,都會度出一套全世界都會睇得明,睇得入神的作品。如果你知道只會有一班肯留在屋企睇電視的師奶,又或者在iPad追看重播的宅女宅男欣賞,而他們平日書都唔睇多本,你都會是是但但,求其整一套嘻嘻哈哈的20集搞掂收工。

有水準都要識欣賞

情形就似壽司之神,嘔心瀝血摙幾件壽司過你,奧巴馬(口趙)到一半已經停手,又或者偉大強國人,膽敢叫壽司之神整舊熟魚出嚟食,面對如此對象,你都會是是但但,好又一餐,唔好又一餐。

沒有留言:

發佈留言