2015年5月12日星期二

用高價懲罰大股東 - 方卓如

2015年5月11日 - 信報

我記得有一日,同一個政府高層食飯,佢話政府要搵人才做公職,人海茫茫,好自然惟有去啲大公司大機構,向佢哋嘅高層埋手。喺一啲大公司大機構升得上去坐高位嘅人,蠢極有限,又識得點樣跟大隊,搵佢哋實冇死。打工打到高位是否就係叻仔,喺呢方面隱形金主有佢獨特嘅睇法。試過有個投行高層搵佢合作,大家都出錢出力。

俾人掃場 大股東最慘

隱形金主逐步套現全身而退,反而投行高層蝕到趴街。隱形金主嘅結論係,大公司高層只係出色嘅survivors,可以喺內部競爭激烈嘅環境生存,喺外邊嘅殘酷世界係冇戰鬥力。

情形就好似動物園養慣嘅熊貓,放出野外就生存唔到,所以唔好迷信卡片,攞住張大公司高職卡片嘅,唔一定叻過你。

恩達(01480)瞬間變身紅底股,升三倍再大跌八成,你以為係散貨?你以為散戶接貨好慘?你以為大股東今次肥仔水?錯,大股東先係受害者,今次係俾人狠狠地教訓一頓。去到100蚊一股,你知唔知一手要幾多錢?20萬。

唔會有散戶肯用20萬買一手股票,就算係騰訊(00700)都咁話。50蚊都要10萬銀一手,相信50蚊樓上都唔會有散戶敢買,反而唔小心有貨在手嘅散戶,今次仲可以乘機超高價沽貨,千載難逢。

推到一個冇人肯買嘅價,點會係散貨?相反,搞到人人以後冇得散貨。

恩達成了財經版頭條,全世界都知佢啲股價咁郁法有問題,仲邊有人肯買?有力人士就係要做到升三倍跌八成,話畀全世界特別係大股東知,貨源盡在強者之手,要佢升就升、跌就跌。大股東未過禁售期,股票唔郁得,好可能係得罪人,或者有嘢應承咗人唔兌現,俾人掃場。要懲罰上市公司,唔一定要推冧股價,踢高股價到天咁高,撻番落嚟傷得仲重。

沒有留言:

發佈留言