2014年8月22日星期五

知少啲幸福啲 - 方卓如

2014年8月22日 - 信報

攞住本年報公告左刨右刨,希望可以找尋出投資價值,甚至乎股票陷阱嘅人,唔單只係專業投資工作者,連平民百姓亦加入此行列。普通市民,都識得發電郵去上市公司的投資關係部,索取一些年報沒有詳細記載的資料。本來這種勤奮行為值得表揚,亦都係一直獲鼓勵的行為。不過,我可以好肯定話你知,你做咁多功課都係嘥氣,你永遠唔會喺呢類資料知道晒百分百嘅事實真相。

知得多錯得愈多

吓?莫非所有事情都有不能說的秘密?Well,唔使咁陰謀論,唔係話上市公司要呃你,之不過,現今的文字及表達要求,未足以令深層次的諗法展露出嚟。你知道以前有恐龍,但佢哋點死,佢哋身上有冇顏色,呢啲真相,你永遠都唔會知。同樣道理,上市公司做緊乜、點解咁做、有乜後果,你一定唔會知。

女士們最大的幸福戒條:知少啲開心啲,同樣適用於投資股票。你愈覺得自己知得多,錯嘅機會愈多。你覺得自己知得少,有恐懼感,會趨吉避凶,控制風險,留意注碼,唔會買得多,贏夠唔貪心就走。

但你一旦做完功課,覺得自己清楚自己買啲乜,本着睇準機會一鋪過嘅心態,你真係會夠膽瞓身。瞓身得兩個結果,一係贏到開巷,一係輸到瞓街。贏到開巷之後,你唔會停,會發掘下一隻瞓身的機會。結果係,你最後一定瞓街,因為咁你先會停。

咁灰?咁咪即係唔好問,只要信?都差唔多,我夠膽講,要真正知道一間公司做緊乜,要坐到好埋好埋,直頭要埋到聞到他呼出來的空氣,咁你先有七成把握。記住,都只係七成,要知全部都仲係有難度,知到百分百的只得老細,永遠唔會係分析員,業餘嘅更加唔使講。

沒有留言:

發佈留言