2010年11月30日星期二

[高登獨家專訪]:軒哥:我只係用四萬蚊就看透香港人既虛

2010年11月30日

【高登專訊】明報報導,大埔某中二學生從家人手裏拿得四萬「零食錢」,不乖乖地收起來「底調處理」,卻跑到學校走廊派發,每位拿錢的同學都要叫他一聲「軒哥」。 他一派錢,登時全校哄動,校方随即驅散學生,把「軒哥」 帶走, 並且輔導一番。 高登特約膠員立刻聯絡軒哥進行一次專訪。

膠:而家我叫聲軒哥可唔可以要desire唔要iphone?

軒哥:無所謂,老師教我們施比受更為有福。

膠:你點解要係學校派錢?

軒哥:我覺得我要咁多錢都無用,不如大家分享一下,大家開心,何樂而不為。

膠:咁你覺得點解校方會阻止

軒哥:好簡單,因為老師無得拎!

(軒哥點起一枝中華香煙,呼出一口煙) 
軒哥:佢地無理由叫我軒哥,所以連其他人都唔比拎,香港既老師目光短淺,只係識係班房扮晒野樹立自己權威,出到黎什麼也不是。

膠:如果家人比你四十萬,你係未都會派晒?

軒哥:Of course,如果我好似誠哥咁有錢,好似有千六億,我會派一千五百九十億,因為我洗唔晒。

膠:對於校方同社會咁既反應,你有咩感想?

軒哥:我只係用四萬蚊就看透香港人既虛偽,平時講乜施比受更為有福,要幫助有需要既人,唔好貪心,要知足,全部都係廢話。你問全校人,邊個唔讚成我咁做,我諗除左話事個幾個外無人會反對。不過我知道香港成個社會都係咁,全港市民反對但只有十幾個人讚成都會進行。

膠:你點睇解政府個關愛基金?

軒哥:晒尻氣,我用四萬蚊幫到既窮人仲多,起碼人地拎現金,唔講廢話。

膠:對於而家讀緊書既高登網民,你有乜建議比佢地?

軒哥:好簡單,退學。學校只係訓練工廠,唔係教育,佢地只係將後生仔打造成佢地想要既人。學店揾幾個鬼佬黎吹下水就收你幾皮野一年,學埋d無用既野,讀書係為左明理,唔係買cert。君不見時下大學生有幾明理,可能本身香港呢個社會就係反智。

膠:謝謝你的忠告,我會講比大家聽。好多謝軒哥抽空接受採訪。

軒哥:唔駛客氣,呢度有個LV袋我覺得個Pattern好單調,你要唔要?

膠:好呀!軒哥!多謝軒哥!

http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=2720985&fanti=1

沒有留言:

發佈留言