2016年9月13日星期二

正義通貨膨脹期 - 方卓如

2016年9月9日 - 信報

「方帥,而家幾恐怖喎,連準議員都冇面畀,搞到佢覺得自己有生命危險。佢係票王,全香港都識佢,有乜冬瓜豆腐,實要交個人出嚟坐十碌八碌。你估乜嘢人咁沙卜,買棺材唔知埞?」

「草蜢仔,你冇睇《城寨英雄》咩?直情係而家社會縮影啦。香港咪好似城寨一樣,冇晒王法,邊個拳頭硬邊個話事。最惡咪就係喺城寨入面有利益關係嘅同鄉會囉,要打你就打你。居民要自保,咪惟有團結一齊編更表,守住條街喉,守得幾耐得幾耐。

文弱書生 惡人落重藥

「不過,唔好忘記,出力守住城寨嘅,最後都死得七七八八,剩低嘅街坊就安居樂業,笑笑口,好快唔記得邊個死鬼咗。為香港仆心仆命嘅人唔少,咁多年前仆後繼,通常你只係記得最後嗰個,前面嗰班你已經唔記得咗。搞大佢非常正確,唔係要啲惡人知難而退,係要佢重手咗攞咗人命之後,警察都唔會求奇銷案算數,總要捉番個人出嚟踎監填命。」

「唔係咁得人驚啩方帥,攞命咁大鑊?」

「盜亦有盜,尋常追債係唔會攞人命,嚇吓你總會有,好人好姐俾人兇幾兇,點都有啲驚。但係牽涉自身重大利益,斷人財路,人就會兇狠好多,猶如殺父仇人。見人文弱書生奀挑鬼命,仲唔落重藥?怕就怕拳頭冇眼,好似丁蟹打儍方俊生一樣。呢個比喻大部分人都明,只有張華峰議員唔明,佢話要了解吓丁蟹係做盛行。」

「伸張正義搞到命都冇,呢度仲係香港?」

「通常伸張正義都有代價,只係香港以前太多免費正義,畀你一邊爭取民主一邊飲紅酒。你睇吓斯諾登、阿桑奇、昂山素姬?佢哋付出什麼代價?吃盡免費正義嘅上一代已經喺今次立法會選舉全部被清洗,新入局嘅全部係付出不同代價嘅下一代。佢哋爭取公義係同國際接軌,每次行動都有血有汗。而家正式進入正義通貨膨脹期,做一件你認為啱、認為係公義嘅事情,成本愈嚟愈貴。值唔值得,見仁見智,正如400萬買間劏房樓,有人都覺得值。從今開始,伸張正義要有心理準備,要做,就有代價。我哋可以做嘅,就好似成班人一圍枱飲完茶埋單,大家分擔一啲。」

沒有留言:

發佈留言