2015年10月5日星期一

第一理想懶到出汁 - 方卓如

2015年10月5日 - 信報

下年度最受注目嘅新車,一定係Tesla部Model X。Elon Musk在台上介紹新車,你就知道原來Steve Jobs式介紹科技產品,唔係個個都學得嚟。Musk介紹到甩甩咳咳,一啲氣勢都冇,但係全靠部車真係有眼前一亮嘅賣點,台下先懂得邊幾個係掌聲位。唔係咁多人可以同時係發明家兼銷售員,Elon Musk親身示範。

Model X其實係車界嘅iPhone,將車玩轉,變成唔止一部車,但係車同電話係有分別。電話本來嘅功用只係通話,iPhone將佢變成隨身電腦,反而通話成為次要功能,唔係咁多人再講電話。車就係用嚟駕駛,駕駛本身係功用兼夾樂趣,加速轉波收油過彎,幾十年嘅汽車改進係要將呢幾個動作變得更易更安全。當你駕駛嘅時候只係變成畀油踩brake扭軚,同揸電車冇分別,先進咗嘅車,反而冇咗駕駛樂趣。

電動車會否全面取代電油車,等於電子錶是否替代了機械錶。電子錶並無淘汰機械錶,識錶之人,要顯示身份之人,都係戴機械錶。機械錶可以係工藝品,可以用嚟欣賞,電子錶未到呢個級數。電動車可以好快,好安全,好慳錢,但係未有電油車嘅玩樂級數。

靠買樓發達過時

不過,當你用到iPhone15嘅時候,你都應該揸緊部電動車。呢個世界唔係咁鍾意保留工藝同樂趣,最緊要係平靚正兼一式一樣嘅efficiency,電動車就係容易倒模嘅未來。調查顯示,年輕人第一理想係買樓,證明呢個城市嘅下一代懶到出汁。買樓等升值,坐喺到印印腳收租,係上一代無端端發達上岸嘅方程式。而家年輕人唔想煩,最好同以前一樣,買層樓就可以過世,咁就一流。上車成為第一理想,相信全世界只有香港獨有。

買樓發達呢招,上一代已經係水尾。點解?鬧首富嗰篇文已經講咗,地產要發達,要有政策配合,唔係你叻就得。你覺得未來嘅政策,仲係唔係想迫地產發達?政策唔鼓勵地產發達,年輕人第一理想,唔單止懶到出汁,而且唔見得有乜前途,令人擔心。

沒有留言:

發佈留言