2014年12月4日星期四

輸咗贏得更多 - 方卓如

2014年12月4日 - 信報

車路士喺聯賽目前為止未輸過,大家估佢哋會唔會不敗奪冠?摩連奴話,與其10場零比零打和不敗攞10分,倒不如大膽啲博贏,五勝五負攞15分仲好過。不敗嘅代價原來失分仲多,不如輸幾場反而攞多啲分。

識得好似摩連奴咁諗,就真係戰術大師。佢話畀大家知,輸咗可能贏得更多,不敗反而令你失分。聯賽係長途賽,要盡量攞分,每場都贏梗係最好;如果唔係,有贏有輸可能仲着數過場場不敗。

打和失分多冇着數

佔領運動可能一開始就注定冇得贏,如果爭取到真普選先叫贏嘅話;但係以攞分嚟講,開頭係攞足晒分,佔領是企喺一個高地,你睇「張融」開頭嘅時候消失咗就知。到而家攞分少咗,真普選攞唔到,絕食叫價仲低到只係求個對話機會,照計等於車仔輸咗波,士氣唔使講梗係低落,但如果有摩連奴嘅戰術頭腦,就知道就算今次輸都唔一定係壞事。

計呢個「聯賽榜」分數,佔領者總分應該依然領先政府,全靠之前旺角同金鐘出警棍扑濕啲後生仔,又減咗政府啲分。而家拉鋸狀態,零比零打和,對攞分冇着數。

所以啲老鬼摩連奴猛叫啲後生仔撤離,係有原因嘅,只不過啲後生仔係阿仙奴啲青年軍,邊鬼度識戰術,乜嘢叫做不敗失分仲多。

港股成交連日過千億,大市上上落落,只有大賭場港交所(00388)最受惠,其他升一隻跌兩隻,專家都玩死。今年接近收爐,應該係贏嘅多過輸,但係好嘢全部出晒,連「滬港通」嘅謎底都解開埋,年尾仲有全世界唔掂嘅事情擺在眼前,下年賺錢唔會有今年咁易。

沒有留言:

發佈留言