2014年8月21日星期四

卡片人 - 方卓如

2014年8月20日 - 信報

足球員生涯其實可以幾悲慘。佢哋喺人生發育緊同發展緊嘅時候,已經到達人生高峰,搵最多嘅錢,攬最多嘅女。人哋30歲嘅時候開始發圍,佢哋30歲嘅時候已經要諗收山。仲有成50年命流流長,做乜嘢好?唔飲酒唔吸毒都唔知點過日辰。普通人會在20多30歲嘅時候犯錯、輸錢,然後學識理財。幸好當時可以輸嘅錢有限,30歲開始做番啱未為晚也。但足球員一識得犯錯,就係佢哋一生人最多錢輸嘅時候。一輸,就冇得翻身。

以上講嘅已經係一個成功而搵到錢嘅足球員。搵唔到錢嘅,唔代表冇以上問題,而且問題來到時可能更慘。佢哋有機會周身傷痕,雙腳其實接近殘廢。30歲拖着一副殘軀過下半生,對好多人來說,係悲慘生活。好多退役嘅足球員,接受唔到退休生活。

中環冇足球員,但一樣有足球員一般生涯的工作人員。他們感覺良好,因為在一間大公司工作,有一張好得體的卡片。他們一開口,就圍繞住公司而發言。外人對他們會幾客氣,因為有機會同佢嘅公司有生意來往。唔睇僧面都睇佛面,唔畀面你,都畀面你張卡片。

無卡片無人理

呢類人好悲哀,因為佢哋一冇咗張卡片,就邊個都唔係。出到去見番舊相識,面口會唔同咗。打電話畀人,人哋未必睬你。同足球員一樣,離開咗球場,你就係一個普通人。但足球員還好,面孔就是卡片。而你,卡片就是你面孔。

沒有留言:

發佈留言