2016年4月12日星期二

世界標準係冇標準 - 方卓如

2016年4月8日 - 信報

「方帥,又到星期五,講啲故仔聽吓,等我哋做細嘅學吓嘢吖。」「千祈唔好咁講,我都係細,我都學緊嘢。學乜嘢?呢個世界你唔可以照搬人哋嗰套,否則好易瓜柴。例如《巴拿馬文件》,全世界領袖無一幸免,但係結果就好唔同。冰島總理都唔使計你買嗰啲債券係賺定蝕,有間離岸公司同你有關係,即刻要辭職。好多人話,吓,咁快手?咁5000萬呢?細佬,世界標準唔係咁統一,人哋戇居頂唔住壓力,我哋唔一定要學。中國領袖都有離岸公司嘅轇轕,反而唔會好似5000萬咁乜事都冇,只係放喺快勞,將來慢慢再用。」

「咁有乜嘢啟示呀方帥?」

「識得唔好亂咁用世界標準,你就走少好多冤枉路,輸少好多錢,況且而家都冇乜世界標準可言。日本負利率,日圓反而升到砰砰聲。你想撳低日圓救經濟,佢反而升,你仲唔死?你咁好學,睇咁多書,又熟悉歷史發展,以為將來世界係同你以往所見嘅同樣運行?輕則輸到你傾家蕩產,重則小命不保。明白世界標準係冇標準,你思想鬆綁,咁先有運行。」

思想鬆綁 先有運行

「我副身家咁細,幾時輪到我傾家蕩產?有排。」「草蜢仔,你又唔好妄自菲薄,做金融呢行,決勝負嘅唔係你有幾多身家,係你有冇腦,同埋你聞唔聞到有錢,仲緊要。有人話金融呢行都冇create value,唔值得攞咁多錢。其實你諗吓,你做緊嘅嘢,就係將啲散修修嘅拼埋,用你嘅腦筋、人脈、技術、嘴頭,一次過將啲唔啦更,冇人覺得有可能嘅, 猶如街上執啲零件砌成一部車,咁仲唔係create value?停留喺工廠式要件實物先為之value,咁你就注定維持喺工廠嘅水平。你今日冇,唔代表將來唔會有,將來就係下一秒啦。」

「方帥,唔怪得你幾廿歲人個樣仲咁後生,思想原來咁另類,諗嘢果然係同啲𡃁仔差唔多,只可以稱呼你為monosistō,單一意志。」

沒有留言:

發佈留言