2014年10月16日星期四

一個朝早清晒 - 方卓如

2014年10月15日 - 信報

香港變咗泰國一樣,人哋有紅衫軍黃衫軍,我哋就有黃絲帶藍絲帶,呢條裂痕係永遠補唔番,因為真係價值觀唔一樣。

唔可以簡單地話藍絲帶就一定係收咗錢出賣靈魂,又或者係為了個人經濟利益就埋沒良心,佢哋當中亦不乏讀過書,唔係因為錢,而係真心相信一套佢哋認為啱嘅社會運作方式。撐學生嘅人唔會明白佢哋點諗,正如佢哋亦唔會明白啲學生搞咁多花臣爭取一啲攞唔到嘅嘢為乜。呢個世界已經唔需要用理據辯論說服別人,根本冇可能,只可以鬥大聲不停講自己嗰套。

講道理都無用

同樣道理,你覺得中央睇唔到你諗緊嘅嘢,唔明白你,誤解你,你亦都唔使諗住可以理性講贏佢,因為大家諗嘢嘅角度高度唔同。你諗緊點樣對香港好,佢會諗香港點樣好係對國家最好。你諗緊香港範圍之內乜嘢叫合理,佢諗緊香港喺成個中國範圍內乜嘢叫做合理。

香港人過了幾十年風平浪靜舒服寫意嘅生活,中國過去幾十年由冇到有,各級官員每日要諗要防要應對的事情日日新鮮,你永遠唔可以想像佢點解會咁樣諗你。

外國勢力,顏色革命,你覺得匪夷所思,邊有可能嘅事情,佢話你係,你冇辦法用任何理性對話說服佢,包括公開信。悲唔悲哀?

政府唔肯正面處理今次佔領運動,不斷鞏固憤怒市民嘅憤怒,唯一可以繼續管治呢個城市嘅方法,就係換走晒批憤怒嘅市民。正如清理路障一樣,清理阻頭阻勢的憤怒市民。

香港要繼續運作,唔一定要靠香港人,金融界已經率先換血,唔再由香港人把持(又或者從未試過)。仍然是由香港人主持大局的,是中層勞動力同政府機關。如果要換血方便管治,一樣可以。香港人無處容身,先係今次佔領運動最根本原因,而且會因佔領運動進一步惡化。

警察要清除路障,一個朝早搞掂。究竟封路成個星期,又有口罩人出手清路障,係自然現象定係別有用心?你明白點解香港人咁鬼憤怒,連西裝友都要幫手搭棚。

沒有留言:

發佈留言