2016年1月20日星期三

叻仔輸在太叻 - 方卓如

2016年1月20日 - 信報

前輩成日話股市專收叻仔,但係又唔講係乜嘢原因,搞到佢哋好似知道乜嘢秘密咁,故弄玄虛。查實一字咁淺,股市入面唔係咁多人掌握晒全部資訊,你知啲唔知啲,任你幾咁聰明,作嘅決定總係有啲瑕疵,情形就好似愛恩斯坦要諗宇宙起源,但係你身處其中一點嘅地球,就算你諗爆個頭,都唔慌有真正答案。唔係你唔夠料,係你唔夠資料。

但係股市仲弊,你唔夠資料,諗錯方向,但唔代表你會落錯注。你玩大細,以為自己懂得聽骰,就算聽錯,都可以俾你買中。一次又一次諗錯又俾你買中,股市遲早有一鑊唔畀你咁好彩,輸你一鑊勁嘅。不過,你係叻仔嘛,點會服氣?以前鋪鋪俾你諗中,今次失手,意外啫,下鋪加碼,一定可以翻本。加碼冧落去,再輸,唔使講梗係入肉;贏番,仲死,更加強化你係叻仔嘅地位,更加唔會認錯,下次落注你更狠。

叻仔而又覺得自己叻嘅,唔係死在蠢,係死在以為自己知晒全部。

自以為是 以偏概全

2016年會收死好多叻仔。點解?因為2016年必定嚟一次災難式大冧,叻仔就會沽完之後再撈底。而呢啲大上大落嘅洶湧時代,八年一遇,必定吸引落重注,唔會忍得手陰滋陰滋。2016年下跌唔係單一事件引發的直線下跌,而係四方八面瓣瓣唔掂嘅大攻擊。你會敢沽,但係幾時停,每個人都唔同,視乎你知道幾多嘢。

所有叻仔都係預咗沽完之後再撈底,但係你喺唔同位置停手,繼而反手買番上,決定你翻兩番定係傾家蕩產。而家全部叻仔都知道今年大鑊,大部分人都有架生可以跌又賺、升又賺,個個都摩拳擦掌準備開餐,今年有人可以彈上兩層,不過仲多人會輸鋪勁。投行好多叻仔已經知道嚟緊唔係好掂,大屋搬細屋,留晒現金準備隨時冇嘢撈。冇嘢做而又有現金在手嘅叻仔,高危。

沒有留言:

發佈留言