2016年1月7日星期四

開始變成股票城市 - 方卓如

2016年1月4日 - 信報

2016年,要講有乜嘢投資策略,其實好容易啫,一定係股票。香港人投資,只係得樓同股票,其他都唔係主流工具。樓,2016年仍然會不斷被人唱淡,唔跌都唱到跌。股票唔同,大市唔升都會有個別股票升,所以成日講炒股唔炒市,樓就未聽過炒樓唔炒市。2016年,獨孤一味,炒股票。

啱,對路,喺香港唔炒股票都冇嘢好做。你睇吓報紙,上市公司轉型都係做股票,資深物業投資者又係轉型做股票。就算你做出書嘅,唔想突然間唔見咗,最安全就係講股票,股票畀到你最大嘅言論自由,講錯咗係唔會有人捉你走。香港由一個經濟城市,再進一步變成一個股票城市,因為其他經濟活動都逐漸停頓,只有股票交易係每日都唔會停。

大升一定係冇盈利公司

股票城市有股票城市嘅玩法,要真正明白同熟習其實唔係咁易,好多時候仲會同常理背馳。股票城市最賺錢嗰個唔係買啱嗰個,係印嗰個,仲要係印到同賣到。識印要講實力,識賣要講人面,兩樣嘢都同公司賺唔賺錢無關。Tesla唔賺錢,WhatsApp冇乜錢賺,但係佢哋啲股票有價有市。香港唔會出現呢種改變人類嘅公司,但2016年股價大升嘅股票,一定係啲冇盈利嘅公司。你好難可以預計邊間冇盈利嘅公司可以跑出,因為股票城市,名同利係相剋,唔會兩者兼得。上年嘅股王,造就中國首富,公司轉眼就停牌,首富要半價場外割愛。股票城市只讓你二選一,獎金定獎品,唔可以貪心。

明白股票城市是什麼一回事,你就知點樣為自己定位。股票城市特點是認錢唔認人,運作上係唔一定需要香港人。好多上市公司喺香港只係得一個人,甚至一個人都冇,搵專業人士幫手接電話。所以我幾時都話,香港唔會瓜,但係香港人隨時瓜得。股票城市隨時可以變成有如美國的寶達城(Boulder City)。寶達城你未聽過?呢個城最特別係在於,佢係特別造出嚟俾建造胡佛水壩嘅工人住,係養住一班人去為其他人服務。胡佛水壩起好80年,寶達城依然存在,仲成為一個退休城市,因為生活成本夠平。香港將來住嘅,會係最有錢,要嚟避開霧霾嘅有錢人,同埋支援股票城市運作嘅基層。

沒有留言:

發佈留言