2015年5月8日星期五

仲慘過唔係真嘢 - 方卓如

2015年5月6日 - 信報

點解消費品商肯畀咁多錢搵明星做代言人?佢哋講嘅對白,其實搵邊個講都得,仲可以講得又準又好聽,樣子亦可能同樣甜美。花咁高溢價,究竟為乜?咪就係講嘅內容唔係最重要,邊個把口講先至係最sell到,你焗住貴一貴都要搵個明星去做代言人。

而家政府推政改最敗筆係乜嘢?咪就係佢哋搵啲出嚟講嘢嘅人,唔單止sell唔到,反而仲會令人抗拒。噚日,董伯出嚟話袋住先才可以唔袋一世,唔袋住先反而一世都無。嚇人,大你,本來都係一啲好常用嘅推銷手法,香港人好明白,但大前提係你唔可以俾人覺得你嚇緊人、大緊佢,要好subtle咁表達。董伯一向唔係明星,佢以前嘅豐功偉績,忘記了都如今俾佢提醒番。再加埋其他形象根深柢固當香港人儍嘅男男女女,往績鐵證如山,佢哋聯群出嚟狂sell政改,即係地產經紀話凶宅係基督徒之選,擺明就係想昆你,明明係筍盤都俾你搞衰啦。

搵錯人推銷

有人演繹調查結果為,有學識同有分析能力嘅愈傾向反對政改,我就話一半一半。有頭有面有權有勢嘅,佢哋肯走出嚟唔介意核突咁推銷政改,就算部分係身不由己,骨子裏亦有機會係佢哋經過深思熟慮,覺得邊度有咁順攤,畀你話選邊個就邊個。梗係要肯定人選夠忠誠,先會畀你出閘攞選票。佢哋自覺貼近內地脈搏,了解阿爺思維,佢哋咁撐政改,唔係受人唆擺,係理性選擇。換言之,有諗頭、有分析能力嘅,就算同樣覺得而家啲政改Sales丟晒架,亦可能係理性接受。

去到尾,政治嘅嘢,同炒股票差唔多,好多時候講感覺。理性分析好多時候會得出雞肋結果,食又唔係,唔食又唔係,吊吊揈。呢個時候,最啱就係瞇埋眼,問吓自己,有冇啲嘢令你好鬼唔舒服,硬係覺得唔對路,咁你就搵到答案。唔係一啲直覺乜乜乜嘅老土嘢,而係你見到十幾廿年嘅言行舉止,有啲嘢一出山,就自然觸動你排斥機制,感覺就係有啲唔妥。搵錯人sell嘢,仲慘過你件嘢唔係真嘢。

沒有留言:

發佈留言