2016年9月15日星期四

肥肥飽飽等死 - 方卓如

2016年9月14日 - 信報

我老友岸信介貴為上岸分子,沒有因為唔使憂柴憂米而終日無所事事,依然願意腦筋急轉彎諗啲新嘢搞,算係一個有前途嘅人才。佢搞嘅生意,要揼本,唔太犯本;會輸凸,但以佢今時今日同識得嘅朋友,點衰都應該可以埋單攞番本。世上雖然冇穩賺不賠嘅生意,但係有可以止血嘅生意,肯動腦筋,依然存在。

身在福中不知福係人類通病,佢講完公司裝修苦況之後,就會怨自己點解唔係自己個仔,老豆有錢唔使do,攤大手板就有飯食。岸信介係經過血的洗禮,先有今天嘅好日子。捱過窮,時來運到先有上岸呢一日。佢身邊都有唔少有錢人,見得多,自然比較到自己捱嘅鹹苦,好多人係毋須經歷。

追求過程令人羨慕

如果佢係真心埋怨唔係自己個仔,我早就同佢絕交,可幸佢都係經歷過風浪,知道乜嘢先係歷久常新,乜嘢係過眼雲煙。佢知道,老豆大把其實唔係福氣,反而令你享受唔到人生最大嘅快感。讀過書嘅就知,求不得固然痛苦,唾手可得更加令人空虛迷惘。失而復得令人喜悅,求之不得最後欣然獲得先最令人興奮。岸信介可以由冇到戰戰兢兢到有,呢個過程真係連有錢仔都羨慕佢,好似𡃁仔嘅時候扭計要買玩具,要自己儲好耐錢先買到,一定高興過喊兩聲老豆就即刻買畀你。

有錢人個仔先最煩,每日要做嘅就係望個老豆幾時死,淨係做一個想老豆死嘅仔已經夠無癮。第二就係你做乜個老豆都睇唔順眼,覺得你一係嘥時間,一係嘥佢啲錢。最慘係,你要有作為,先發覺找尋動力原來係咁艱難。一般人為口奔馳,奔奔吓變成略有成就,繼而發展成一項顯赫事業,做大事可能只係從為求一小碗飯開始。冇咗搵食呢種原始動力,你可能未必知,做任何事都變得唔夠起勁,至少冇咗一股狠勁,一去不成暫不返。所以Steve Jobs講得啱, stay hungry,日日都肥肥飽飽,就坐喺度等死。

沒有留言:

發佈留言