2015年10月12日星期一

要夠薑行出第一步 - 方卓如

2015年10月12日 - 信報

而家嘅後生仔,佢哋嘅成功機會比我哋呢一代大好多。點解?Well,首先要學李天命式語理分析,定義乜嘢叫做成功先得,咁就可以任我講,你駁我唔到。

而家嘅成功梗係唔係鬥搵得錢多,社會資源豐富咗,加上人類享受和平同豐衣足食幾十年,學補習天王話齋,多五千萬、八千萬,對生活都冇乜改變,成功嘅結果唔需要係財富增加。而家後生仔要嘅成功,係對社會有impact,完成自己心目中嘅使命。冇乜客觀標準,大部分係個人釐定。但你咪理,就算係任你自定成功目標,都唔係好多人做得到,唔係咁多人夠膽話自己成功。

成功唔一定賺錢

而家啲後生仔唔同,佢哋最大分別係比我哋夠膽,夠膽放手一博,去到盡。唔怕餓死有個好處,就係唔使咁早揸頸就命,老早就走去打份牛工賺錢養家,有時間做一啲自己喜歡嘅蠢事。成功嘅事喺未成功之前,通常都被認為係蠢事,成功咗之後先會被平反。呢一代人愈夠膽做一啲蠢事,變為成功事嘅命中率自然愈高。

有冇睇The Walk?呢套中文譯名不倫不類嘅驚慄片,講Philippe Petit點樣喺1974年在世貿中心行鋼線。2008年嘅紀錄片係佢真人演出,呢一套係娛樂片。Philippe Petit仲未死,係另一套真人睇人哋點扮自己嘅傳記片。Philippe Petit嘅名言就係人類要活喺生命邊緣,夠反叛,唔好隨波逐流,唔好重複自己,猶如活在鋼線之上。最近電影上畫,訪問佢究竟喺一百層高嘅大廈行鋼線驚唔驚,佢話一上到去就冇感覺,有恐懼感。

當然,佢都唔想死,一樣有練習無數次,但要成功,即使練習無數次、心想一萬次,點都要夠薑走出去行第一步。

我哋呢一代好明顯唔夠薑,驚人算賬,講句嘢都要誠惶誠恐,怕得罪人。要揣摩上意,要保駕護航,搞到話飲鉛水延年益壽。講說話嘅本應係成功人士,但係連講句說話都左度右度,人話都講唔到一句,惟有寄望下一代唔好咁窩囊。

沒有留言:

發佈留言