2014年8月20日星期三

打工嘅有一個特權 - 方卓如

2014年8月7日 - 信報

去上海有一個好處,鍛煉你嘅忍耐力同辦事能力。等幾個鐘頭機閒閒哋,喺等候期間盡量講電話、wechat、whatsapp、check電郵等等。搭上海機盡量唔好行李寄倉,萬一等等吓要轉搭第二架機,你都仲有機會等少幾個鐘。唔係話科技先進,可以節省人類工作時間,生產力提升咩?撘飛機返大陸最嘥時間,你要將晚上的約會取消晒,一日就浪費在呆等。

喺呢個時候,你就會領略到乜嘢叫做平等,同埋有錢都冇用嘅道理。同你一齊呆等嘅,有錢過你嘅又有,窮過你嘅又有,大家都冇嘢做到,除咗等。不過,張機票買得貴啲,總會等得舒服啲。

話頭醒尾易升職

做老細有一樣必備條件,就係要夠仔細。打工嘅有一個獨有權利,就係求其。打工仔有老細企喺後面,有乜事老細會搞掂。有嘢錯,老細會話番你知、會補鑊。

但老細背後,冇人。老細向後跌冇人會接住你,有嘢做錯冇人會話你知。所以做老細,冇得求其,睇少眼都死。你話係就係,唔可以聽夥計點講。佢哋未必識嘢多過你,講說話時又可能知啲唔知啲。你係老細,對自己冇信心,睇少眼,最後受苦嗰個就係你。

打工嘅要上位,其實非常容易,只要喺你老細未開聲嘅時候,已經做晒佢要你做嘅嘢,咁就有運行。老細最怕乜嘢?最怕煩。佢煩得愈少愈開心。你令佢唔煩,多咗時間諗啲正經嘢,攬住你嚟錫。當然,要做到唔使人出聲都識得做,要好高道行。

做啱同做錯,做得啱啱好定過咗籠,一線之差,但分別好大。所以,唔好羨慕人哋咁鬼高人工,亦唔好話人哋只係識擦鞋。老細要啲乜嘢夥計,佢熟過你。

沒有留言:

發佈留言