2016年6月7日星期二

識得跌搵得仲多 - 方卓如

2016年6月2日 - 信報

我師傅好耐冇出過場,搞到有人以為我欺師滅祖,過橋抽板,唔識人。實情師傅佢老人家都要周遊列國,四圍去享受佢嘅嗜好。而家見番佢嘅真身,佢老人家又後生咗,個個估佢嘅年紀總係細十年,唔到你唔服。

佢老人家夠食但係唔退休,依然係好貼市。一年做啱幾樣嘢,咁就收工。

最近我發現佢跌多咗,唔係跌親,係跌錢跌多咗。雖然跌嘅都係面嗰浸,唔會對佢生活質素有影響,但係叻人,而叻嘅結果係錢多咗,點會接受自己跌錢?我諗極都唔明,趁食飯時間開口問佢。佢微笑,唔答,只係指住枱面支叉,白癡如我都識得收聲唔追問喇啩。

但係識睇眉頭眼額嘅我,點會唔識自己搵答案?有時候問題嘅答案唔使用耳聽嘅,係用眼睇。我師傅跌得,跌完之後搵得仲多,呢樣咪要寫個服字囉。

唔靠消費尋開心

好多人唔明,錢只不過係紙一張,成疊放喺夾萬同放疊報紙冇分別。你使錢,都只不過係換領資源,換到咁上下你已經麻木晒,唔會令你生活滿足感有所提升。

而家全世界經濟慢咗落嚟,好大程度係新一代人唔再係靠消費嚟尋開心,追求嘅係啲簡單生活,食齋。

唔再不斷追求資源,唔再稀罕消費享受,經濟當然唔會砰砰聲直線上升。

我師傅老早過咗要使錢尋開心嘅階段,有乜嘢未嘆過?佢跌,唔只係跌得起,又跌唔傷,仲係因為超級自信,知道搵得番,而且跌畀人嘅,人哋會抬番畀你。肯畀人賺甚至輸啲畀人,呢啲就係我師傅道行高嘅地方。我唔夠膽問佢究竟總共跌咗幾多,費事佢又指住支叉。

佢知道,如果話我知佢跌幾多就等於話我知佢搵到幾多。

沒有留言:

發佈留言