2014年10月8日星期三

沖水好過揸鑊鏟 - 方卓如

2014年9月26日 - 信報

咖啡作為一種每日經常飲用的飲品,仍然有好多人對咖啡有誤解。

咖啡本身應該係酸,你平時飲嗰啲加咗奶所以唔覺,加上渣嘢通常炒燶啲掩蓋瑕疵,所以你會認為咖啡原味係苦。咖啡豆本來就係咖啡車厘子入面嘅種子,曬乾後變成咖啡生豆,酸係應該。只不過你平時喺茶餐廳飲嗰啲番煲、番煲又番煲的咖啡,酸到同飲醋一樣,自然令人聯想酸咖啡係壞咖啡。但正如飲紅酒一樣,酸係品味的一種。

咖啡因唔係個個受得,decaf係好多人救命之寶。但其實decaf 冇標準,用水猛沖,沖走咖啡因,淨番幾多冇人知。咖啡入面有好多咖啡因,但沖少少畀你飲到,同咖啡入面冇咗一半咖啡因,但全部沖晒畀你飲,邊樣毒啲?冇人知。但肯定,decaf 咖啡冇味。你飲一啲又毒又冇味又唔係平啲嘅咖啡落肚,不如一日飲少杯,飲啲好嘢。

咖啡呢啲細藝嘢,賺得幾多?好多人都會咁問。但係,48蚊個飯盒你會嫌貴,但48蚊杯咖啡你會覺得有型。你話杯咖啡成本高定係個飯盒成本貴?沖杯咖啡難定係炒碟飯難?咖啡師難訓練定係揸鑊鏟難train?你會覺得廚房佬有紋身就係壞人,放假就上東莞happy。但咖啡師有紋身就係有型,你會覺得佢閒時一定係去歐洲流浪,身邊一定有個讀哲學的法國女朋友。世界就係咁唔公平,揸鑊鏟嗰個就唔見得人,沖水嗰個反而可以成為萬人迷。

咖啡其實係「吞卜」嘅最佳工具,你做到攰攰哋,走出去蛇王,喺(車立)撞見老細,佢問你去邊,你話去買杯咖啡,佢會點點頭,覺得你今晚又會為佢開夜,雖然你其實約咗女朋友睇戲未夠鐘。但如果你話落街食支煙仔,整番飛,你聽日可以等收信。咖啡,就係有呢種歧視優越感。

睇到呢到,仲等?落街整番杯咖啡,蛇吓先。

沒有留言:

發佈留言