2016年6月7日星期二

股市難過籃球 - 方卓如

2016年6月1日 - 信報

風水佬呃你十年八年,我都話一定係Warriors贏,冇講錯啦!我唔會模棱兩可,講啲「好大機會」、「如無意外」咁鬼安全嘅說話,一句就一句。NBA有咗明星對決,係繼MJ年代之後再度得以成為世界賽事。打得緊湊嘅籃球比賽,刺激過足球。

5月埋單一啲都唔窮,6月分分鐘都唔絕,要分析股市嘅難度在於:股市根本冇得畀你分析。跌,你又唔知點解;升,你又冇原因。

冇得分析

每個人手上嘅資訊都唔齊全,而邊樣左右升跌又講唔實,仲難分析過NBA邊隊贏波。每日都要測市嘅工作,一啲都唔過癮。

工作唔係測市,自己分析研究又如何?除非你可以齋吹唔投,只係研究、不作投資,咁就可以當考眼光,課餘活動。如果係分析完之後自己入市,咁就唔好制,最後一定係輸錢離場。一開始就輸,晨早就打沉你,恭喜你,輸得最少。如果畀你連贏幾鋪,咁就死得,一定係輸到你服先至停。以前成日有人叫你要諗要分析,要做功課,其實害你,搞到你以為自己投資緊。究竟有幾多次真係畀你計中贏錢,還是符碌搞掂,心照。

股票投資係一個過程,係鈔票換股票再換鈔票, 愈換愈多就係叻仔,愈換愈少就唔該你收山。如何愈換愈多唔係睇你分析得幾多,係睇你企喺食物鏈邊一個位置。最尖端嘅位置,集七種武器於一身,乜都要識,唔係你想企嘅位置,因為好鬼煩。作為業餘人士,搵兩餐茶錢,買嚟擺低唔使煩,其實係最啱路數嘅做法。

唔使做咁多功課,搵啲唔會停牌,唔會執笠,長期派息,可以交畀個孫嘅,就買嗰啲。

沒有留言:

發佈留言