2016年6月21日星期二

勇士星期四有機 - 方卓如

2016年6月21日 - 信報

我講咗,一場過,邊個射得入就邊個贏,冇得估。LBJ射得入,贏晒,無話可說。籃球正式開始放暑假,我都跟手一齊準備放假。

上半年轉眼就完,定勝負只睇星期四。脫歐就齊齊玩完,留歐就下半年再嚟過。留歐唔等於說好的大爆煲唔會來臨,但基於危機唔爆就等於無,全世界又可以捱多一陣,玩多轉。今年嘅主軸係唔可能發生嘅都可以發生,從未試過唔代表無第一次,任何紀錄都可以被打破,所以騎士可以後來居上第一支球隊連追三場攞冠軍;李斯特城1賠5000都可以攞英超,仲成為唯一一支冠軍隊唔係挖人角而係被人挖角;特朗普由俾人笑而搖身變成總統候選人,年尾仲有機會做埋總統。

See?世界就係向沒有可能進發,成真之後,你就覺得理所當然,好平常啫。英國脫歐,世界大亂,而家你覺得唔會,真正發生之後,你咪又覺得冇乜嘢。

世界向沒可能進發

從來贏錢都係重手殺盡之後撈番,星期四就係勇士一展身手、富貴險中求嘅機會。

英國唔怕經濟受損,最怕係移民湧入。40歲以下嘅人,唔講錢,用錢係引誘唔到佢哋。況且,40歲樓下嘅人,物質要求唔高,使錢愈使愈少。經濟其實就係使錢嘅總和,使錢少咗,經濟必定下滑。未來經濟點計都唔會有過去40年咁澎湃,人人都係揸住啲錢放喺床下底。

可以肯定,未來衡量一個國家嘅生活水平,再唔係單從GDP計算,因為GDP數字以外嘅事情,先至係40歲樓下所追求。羅馬新市長37歲,佢選舉要做嘅,唔係振興羅馬經濟,係處理羅馬嘅垃圾。

沒有留言:

發佈留言