2016年5月19日星期四

戴勞定戴PP - 方卓如

2016年5月18日 - 信報

原文照錄,報載白加道豪宅外籍銀行高層,屋企被爆竊,損失財物包括十隻手錶總值30萬元、首飾總值26萬元,現金5萬元,手袋9000元。30萬元10隻錶,平均每隻3萬元,買隻「勞」都未夠;26萬元珠寶首飾,一粒兩卡E colour vvs2 triple ex 嘅鑽石都要30萬過外。現金5萬元,好多炒股票嘅古惑仔身上都唔只袋5萬元,點會擺入夾萬?9000蚊嘅手袋……呢位銀行家住山頂,都相當樸素。又或者, 怕樹大招風,講少啲,反正佢知道,被人偷咗嘅都唔使旨意搵得番,費事畀人知佢擺咁多嘢喺屋企。

銀行家要發 先要個客發

銀行家戴隻3萬蚊嘅勞還是戴隻30萬嘅PP,好睇自己本事,冇得呃。銀行家全部靠客為生,唔係自己做生意嘅生意人。同揼骨一樣,你接客湊客工夫是否獨到,決定你戴乜嘢錶。揼骨嘅有咁多冧把,要儲客都唔容易。銀行家仲難,每間銀行嘅先天條件成日變,你控制唔到。就算喺銀行入面,咁多同事,個個精英,位位叻仔,要突圍,畀你有機會湊個好客,難過客人揀你揼骨。

銀行家只有一個任務,就係要幫客人搵錢。邊個幫客人搵得錢多,嗰個就係成功嘅銀行家。客搵錢先過你多過你,銀行家要發,先要令客人更發。令客人更發之前,先要客人信你,而信任係由一點一滴累積賺錢而嚟。即係話,你不斷為客人賺錢,賺到某一個位,佢信你,你幫佢勁賺一鋪,咁你就上岸。

唔易做,就算你有呢個本事,都要有緣分遇到個令你發嘅客人。銀行家知道邊個客係有錢人,但有錢人唔一定會畀機會你。呢個時候,就係銀行家使出自己本事嘅時候。通常令銀行家發達嘅機會,都係要幫客解決一個超級大難題。呢個難題,通常冇前科冇案例,有嘅話,個客自己搞掂。就係一啲新問題,冇人知道應該點搞,銀行家九牛二虎之力,無數個電話加見面,幫客人搞掂賺大錢,銀行家此時就知道,可以去買隻心儀已久嘅PP5204。

沒有留言:

發佈留言