2016年5月17日星期二

生肖相沖擰轉面 - 方卓如

2016年5月13日 - 信報

「方帥,點睇魔童走去選立法會?」

「正呀,咁先有戲劇元素嘛。你睇吓Donald Trump就知,而家嘅政治選舉唔係睇政績,係睇知名度,出口術。舊派嘅,又話要從低做起,又話要講政治論述,又話要夠服務往績。呸!你睇?美國總統都唔使搵個有往績有論述嘅人嚟做,何況區區一個香港立法會議員?況且議員都冇乜嘢要做,最低要求只要你肯坐定定開會。唔怪得法律精英話立法會浪費生命,難得魔童唔介意浪費。」

「人哋肯為香港犧牲,值得讚賞啊,唔學似得我哋,只係識搵兩餐晏仔不問世事,不理社會死活。」

「對呀,有心有力有熱誠嘅人,我哋唔讚就算喇,千祈唔好潑冷水踩多腳,慌死人唔夠煩。例如班後生仔仆心仆命搞場台慶,一班老海鮮喺度口誅筆伐,極其兇殘。瑕不掩瑜,你幾耐冇試過三個半鐘頭乖乖地坐響度睇電視?你睇戲都冇咁嘅耐性,莫說電視。大台傾巢而出唔會甩轆嘅台慶,你唔可以忍受多十五分鐘。後生仔絞盡腦汁嘅山寨版,收貨有突。當你出口批評人哋之前,問吓自己,當日你相同年紀嘅時候,有冇本事做啲同樣嘅事情出嚟。」

畀條生路下一代行

「方帥,我毋須要識得反身翻騰三周半曲體,都可以批評人哋跳水靚定唔靚啩?」

「錯!有唔同。跳水可以有客觀標準,有冇水花,離台遠近,抱膝蹬腳,你唔識跳水都有合理理據去評價。做一件事,搞一場show,成敗與否,有主觀元素。黎明演唱會比起預期係算失敗,但最後結果反而贏到開巷,因為佢喺最大嘅客觀條件掣肘下做到最好。班後生仔何嘗唔係?做到大人老海鮮都做唔到嘅境界。寬容啲,畀條生路下一代行吓。」

「睇嚟方帥你好似好buy啲後生仔。」

「錯!呢個世界能者居之,勇者佔優。搞選舉同搞大show一樣,花時間嘥精神,如果仲唔係為咗金錢利益,仲可能分分鐘嘔突,你離遠見到都要立正畀個like。老海鮮例如我哋咁,冇晒氣力,大事不成,宜學習相沖生肖擰轉面,唔好阻住人為香港超度。」

沒有留言:

發佈留言