2016年5月17日星期二

詭唔詭異? - 方卓如

2016年5月12日 - 信報

好耐未試過返屋企睇台慶,原來依家最好睇嘅電視,就係睇人點樣揶揄電視,詭唔詭異?

王維基話考慮參選立法會,參選目的只有一個就係要換特首。差不多每一屆立法會都會有個傳媒紅人出戰,大班、毓民,知名度夠高,基本上一出就贏。但係選到唔代表做到,選舉時候㷫合合,選完贏咗入到去,只係幾十分一,反而變咗普通人。四年之後唔連任,影響力仲唔及得選前嘅一介草民。立法會就係一個消滅個人魅力嘅攪肉機,完裝整件走入去,攪成肉碎面目模糊走出來,詭唔詭異?

負資產勝全身冇錢

《人民日報》訪問權威人士,坊間都話呢個權威人士就係習近平。只有大陸有呢個可愛,人人都知邊個講說話,但又唔需要露面話係自己講,有親身講嘅效果,冇現身說嘅責任,詭唔詭異?權威人士一錘定音,經濟運行係L形走勢,需求持續低迷,產能長期過剩。高槓桿是高風險,會引發金融危機,令老百姓儲蓄泡湯。「保人不保企」,唔會隨便債轉股,殭屍企業由得佢接埋,但工人要安置。

權威人士眼中係要照顧普通百姓,資本操作同企業老細就唔係要照顧嘅範圍。缺乏政府最後嘅支持,市場要自生自滅,近幾年都係股市下跌嘅主要原因。如果權威人士真係最高權力嘅化身,未來幾年中港兩地會進行洗牌式汰弱留強,你要做嘅就係企喺強者嘅一方。

有發展商為樓盤提供九成半按揭,基本上你肯供就得,即時做業主。九成半按揭,好易變負資產,但其實負資產唔及成副身家做首期咁恐怖。負資產,慳咗首期,有乜風吹草動,你仲有儲蓄可以供層樓,唔使割價求售。正資產,但係全身冇錢,全部畀晒首期,你係冇得守。

辣招之下,你係唔可以賣樓斷臂。有錢守,先係買樓嘅先決條件。九成半按揭,樓市先至可以避免割喉式劈價,詭唔詭異?

沒有留言:

發佈留言