2016年5月31日星期二

5月一啲都唔窮 - 方卓如

2016年5月30日 - 信報

Warriors可以迫到打第七場,如果後來居上,贏到入總決賽,咁就真係不枉常規賽打破公牛紀錄嘅威勢。如果唔可以連贏總冠軍,仲唔可以稱為Warriors嘅王朝誕生,星期二返工又要遲到。

五窮六絕七翻身,如果呢兩日唔大冧,5月只係跌幾百點,一啲都唔窮。6月絕唔絕,完全冇路捉,幾百億成交,要上要落冇乜難度。

回歸A股 全因識玩

香港開始步向美股化,股市係專業人士嘅戰場, 散戶嘅參與同世界盃一樣,4年一次。只有大時代嘅環境來臨,散戶先至蜂擁入場。其餘時間,只有專門在股市搵食嘅人,先會參與股市。

內地公司全部都想回歸A股,唔理你係港股還是美股上市,都想退市返番A股。點解?唔止係因為A股估值較高,公司老闆更加熟悉A股市場先係重點。估值較高講得好聽,難聽啲係炒得更勁。但公司老闆唔係單純想炒得更勁,而係A股係佢主場,佢識玩。隔行如隔山,隔岸如隔世,雖然上市在香港,過條河就到,但係成個環境同老闆熟悉嘅地方係完全唔同。以前話公司老闆應該專心做生意,千祈唔好諗股票。今時今日唔同玩法,老闆要諗住自己股票。連政府係大股東嘅上市公司都話要同股東負責,股東最介意股價高低,所以老闆想唔睇股價都唔得。

上市公司股價又有好多環境因素影響,最唔影響股價嘅就係盈利。騰訊(00700)最近公布業績,較市場預期為好,股價反而下跌。星期五突然飆升突破大時代價,原因就話係「深港通」好快開通。See!你賺多咗錢唔會刺激股價,多人可以炒先至令股價上升,明未?老闆不停苦幹為公司賺錢,唔及出面搵人用錢買自己股票咁實際,更能為股東賺錢。

沒有留言:

發佈留言