2016年4月12日星期二

識睇電視你有前途 - 方卓如

2016年4月12日 - 信報

昨日星期一係返工遲到嘅高峰期,因為由星期日下晝開始,運動迷幾乎可以連續睇電視20小時,冇得瞓。

首先睇Ruby Seven,香港隊可以殺入資格賽決賽,最後打到冇力,輸畀日本隊。睇完晒ruby,到足球,李斯特城要向冠軍進發,結果又贏一場。有得睇快啲睇,李斯特城下年一定係車路士翻版,冠軍之後變成護級。完場後又到熱刺對曼聯,睇吓李斯特城要贏三場定兩場就攞冠軍,結果都係要三場,曼聯只係得個龍門,其他十個全部都係廢柴。

睇完足球,MotoGP又開始,同時間the Masters又開波。最慘係,MotoGP夜晚三點開賽, Jordan Spieth就兩點九tee off,轉台轉到手軟。MotoGP半個鐘頭多啲就賽完,羅斯第二個圈就飛咗出街,Ducati車手連續兩場畀人掃跌,馬奎斯又贏一場。賽車睇完,Jordan Spieth打到第二洞。頭九洞睇怕佢可以成為第四個成功衞冕嘅冠車,對上一個係Tiger Woods。點知人類自毁長城係可以超越想像的,Jordan Spieth第十二洞災難性超四桿,一手將冠軍奉送畀Danny Willett。

睇到呢度,18小時睇到暈,未完,最精采而家先到。食個杯麵,Warriors對Spurs。19年來, Warriors未試過喺Spurs主場贏波,要超過公牛72勝紀錄,今次一定要作客贏波。上半場兩隊都係得35分,唔識射波,下半場先發圍。給果係,星期四朝你又要偷懶,睇Warriors破紀錄,同埋睇Kobe Bryant收山。

高手低手 年齡關鍵

唔同嘅運動,睇得出人生預計唔到嘅起跌。足球、籃球、欖球、高爾夫球、賽車,一次過睇到飽,講到呢度,你明白點解要遲到返工。

植入廣告第一大原則係乜嘢?就係一開波就要畀你知佢就係植入廣告。毛記電視推出大量植入廣告,獨孤一味改歌詞。佢哋不但冇掩飾係廣告,反而開宗明義,令你好奇睇佢今次點玩植入,一次未夠仲要睇多次。佢哋唔單止玩歌詞,連產品都玩埋,令你唔討厭賣廣告嘅產品。咁嘅廣告,未玩到殘之前,work。其他失敗嘅植入,最討厭嘅係扮唔係廣告,睇到最尾時候,終於現真身,令你感覺畀人呃咗全場,以為佢寫緊什麼深度文章,成篇文最後都係畀人掉。高手低手,原來係有年齡分別。後生仔知道乜嘢叫明目張膽,最緊要冇呃你,大家開開心心,你睇得開心佢賺得開心。老人家就以為植入就係要收埋,遮遮掩掩,唔好畀你咁快知係廣告。呃呃氹氹,老嘢所為。

邊個話睇電視冇前途?識得睇,學到嘢。

沒有留言:

發佈留言