2016年3月7日星期一

大股東向你呼喚 - 方卓如

2016年3月7日 - 信報

接連有細價股插水式下跌,坊間熱烈討論如何發現插水股,大多都說從大股東押股着手。不過,大股東押股唔一定要話你知,而大股東手上真正有幾多股票,你都唔一定知。視押股作為啟示,你係避唔開插水股的。

其實,插水股係唔使發現嘅,唔買細價股就得。只要你唔掂細價股,佢插水都唔關你事。但事實上,喺香港你唔可以唔掂細價股,如果細價股眼尾都唔望,你都唔使喺香港買股票。

大價股佢唔會一日跌去七成,唔會大插水,但唔代表唔會慢步落山,同樣可以輸死你。細價股一入場你就開始驚,你唔會瞓身,除非你認識大股東,俾佢說服你將來會有大搞作,令你心甘情願瞓身,另作別話。否則,細價股你只會投放零用錢。

大價股都可輸身家

大價股唔同,你覺得穩陣,有息收,唔怕長期持有,你會一半身家瞓落一隻大價股。當大價股拾級而下,息率上升,你仲會俾自己藉口加碼「趁低吸納」。時間一長,當你發現大價股原來無復當年勇,你已經輸咗一截身家。

滙控(00005)、渣打(02888)、思捷(00330),幾多大價股原來可以輸你更大銀碼,唔使我幫你一一去數。

細價股不可不理

細價股有爆發力,細價股變大價股嘅過程,先可以幫你致富。騰訊(00700)、銀娛(00027),未去到今天市值之前,都係由細價股起步。而家買樓唔會發達,你要夠錢退休,無可選擇地你要留意細價股。

既然唔可以偷懶閉上眼唔睇細價股,點先可以避開插水股?好簡單,我講過,只要大股東唔等錢使,無論大價股細價股,股價都唔會下跌。

「唓!咪即係大股東押股囉!」錯,大股東等錢使,唔一定要押股,要押股嘅大股東代表佢無實力,有實力嘅大股東,股票即係鈔票,係唔使押。

「咁點知大股東等錢使?」我諗咗好耐,一般市民的確唔會知道,因為現行你能夠眼見嘅事實,都唔可以準確話你知大股東等錢使。為免你覺得我寫完一大輪好似乜都冇講過,惟有用最貼近民間嘅方法簡單講一句,本來你買唔到嘅股票,突然間你買到,就代表大股東正在向你呼喚,因為佢等錢使。

沒有留言:

發佈留言