2016年3月1日星期二

留啲畀下一手 - 方卓如

2016年2月23日 - 信報

滙控(00005)係世界級銀行,佢業績唔多好,證明全世界嘅銀行都難做。滙控第四季成績最差,亦即係全世界開始冧價嘅時候。遲啲到內銀公布業績,你可以比較吓,究竟資產冧價,對內地銀行有幾大影響。唔一定同滙控睇齊,隨時壞賬冇大幅飆升,表示全世界銀行生意難撈,內地銀行都可以有本事逆周期而行。

4年前我去過台灣睇總統選舉,當時馬英九係威係勢。由高雄睇到上台北,佢哋啲造勢晚會,有啲似街坊神功戲乘涼晚會,擔凳仔,有飲有食,背景音樂一定播住襯底,一到台上語帶激昂,音量即時推高。你咪話,真係牽動情緒,覺得已經贏咗。台式造勢晚會已經吹到嚟香港,一樣係音樂襯底,台上表現。而家只係小試,到9月,肯定有更精采嘅造勢大會。香港係咪會學足台灣?議會衝擊已經學緊,下屆衝擊嘅人多咗,肯定更激;台灣有時代力量,香港下屆都會有時代代表,必定會有打破年齡紀錄嘅議員出現。第三條路,咪就係泛民建制以外,呢啲年輕嘅,冇跟過任何大佬嘅素人囉。

當年四仔主義 單純直接

佢哋唔係中間,中間根本冇任何空間,第三條路係完全另外一個空間,根本唔玩傳統老嘢嗰一套。佢哋雖然出世比較遲,但係成熟過好多讀書多過佢哋,年紀大過佢哋嘅中坑。你睇補選辯論就知,中坑連講說話都口窒窒,眼眨眨,鬼鬼祟祟,後生仔一句就KO你,說話流利自信。

我愈睇愈心噏。大學生,想當年,我哋青春少艾嘅時候,四仔主義,諗住第時點搵錢,買車買樓娶老婆,單純直接,由冇到有,過程就係嘆世界。而家啲大學生,叻過我哋當年百倍,佢哋係要諗三十年後點算,仲要擔心埋呢個地方以後點算。佢哋講得啱,佢哋拋個身出嚟博,我哋呢班港豬就坐享其成,印印腳。我哋可以唔同意佢哋嘅手法,唔同意佢哋嘅主張,亦可以怕佢哋亂咁搞最終會影響到我同你,但係你唔應該以一種趕絕佢哋,滅佢一生嘅惡毒心態對佢哋。如果你遲投胎二十年,唔擔保你唔喺旺角出現。你今日有嘅嘢,部分係前人打江山留畀你,唔係你自己叻仔,你好應該留啲畀下一手。

沒有留言:

發佈留言