2016年3月29日星期二

復活節後即刻復活 - 方卓如

2016年3月29日 - 信報

復活節同聖誕節嘅分別係,聖誕節之後要好耐先人齊上力做嘢,但係復活節就節如其名,一放完假就即刻全世界復活,上力搏殺。上年復活節之後就係大時代嘅開始,今年相信唔會有咁猛嘅威力,但亦唔好睇小跌完落底之後嘅反彈能力。我講過,好多人係靠股市搵食,個市靜得太耐,會餓死好多人。香港人由細到大,畀人灌輸買股票先可以發達,唔買股票遲早餓死。人有基本求生能力,點會咁易餓死?所以股市可以有升跌,但一定唔會長期一沉不起,早晚都會翻生。

營造活潑股市去存貨

危機唔爆就冇危機,之前歐債危機已經示範過一次。而家歐洲國家冇債喇咩?還晒錢咩?仲窮過幾年前,印得更多銀紙。

但係歐洲股市冇話一跌到底,亦冇話喺低位橫行、死氣沉沉,照樣喺危機之中有得炒。中國嘅危機梗係唔會突然間消失,但同歐債危機一樣,唔爆就冇事,可以繼續炒股票。

而家中國用緊債轉股嘅方法去槓桿,為企業減債。內銀揸住成手股票,唯一出路就係要轉畀市民大眾,吸收連總理都話數額龐大嘅民間儲蓄。要在市場上將股票轉畀市民,首先就要搞旺市場,令市場活潑,令人覺得股市有錢賺,肯入市。好多人有錯覺,以為要有大時代嘅氣勢,股市先至旺場。但係大時代輸錢嘅人比贏錢嘅人仲多,而且係瞓身式輸錢,再嚟一次大時代都冇人跟。

反而逐少逐少的上落市,升啲又跌啲,引人入市之後又升番啲,有升有跌先會引起人嘅貪念,而持續不滅嘅貪念,先有足夠嘅購買力,引導社會嘅儲蓄流入股市,食晒內銀債轉股嘅股票,內銀咁先可以去存貨。

而家債轉股先至係啱啱開始,唔會咁快完,轉股之後仲要在市場上散貨,咁即係話,中國要危機唔爆發,就要維持一個活潑嘅股市。復活節之後,睇嚟你有運行。

沒有留言:

發佈留言