2016年1月15日星期五

三次機會跳上兩層 - 方卓如

2016年1月15日 - 信報

「方帥,冇見咁耐,又係星期五,有乜有趣嘢可以講嚟聽吓,等我哋做細嘅學吓嘢?」

「有趣嘢?你一定係新嚟香港,又或者你母語唔係廣東話,而家咁嘅時勢邊度會有有趣嘢?激氣嘢、恐怖嘢、頂心頂肺嘢就大把。好彩我幾十歲人睇化晒,唔會動真氣,後生仔就真係想唔火都難。你話而家『一國兩制』形同虛設,30年後隨時真係冇咗『一國兩制』。到時我就話唔知仲有冇力去滑雪,但係啲後生仔仍當盛年,風華正茂,喺一個正常嘅香港出世,親眼見到自己由細到大熟悉嘅環境,被凌遲逐忽逐忽割走,你話恐唔恐怖?開始割到見血喇大佬,佢哋的確要諗諗,點樣面對祖國。我哋啲老嘢可以做嘅,只有企埋一邊讓路,等佢哋為自己前途打算。」

「嘩,方帥,咁沉重,問一句啫。你係咪即係話要努力搵錢,搵夠走人咁老套?」

「錯,你想搵錢都唔到你。你將來睇番轉頭,會發覺原來2015年係我哋呢代人最後嘅搵錢機會,過咗之後完全搵唔到錢。我哋呢代,2003年買磚頭,2007年買期指,2015年炒股票,有三次機會畀你跳上兩個階層,可以由柯士甸道搬上柯士甸山道。

2016年之後,弊傢伙,冇咗量化寬鬆、加息、人民幣貶值、A股冧市、港元升值、唱衰樓市、自由行減少、煞停賣殼、拒絕減辣,是但一樣都死得,仲要夾埋一齊殺到埋身。

最大鑊,係我哋要放水「一帶一路」、高鐵、「三跑」,上一代儲落嘅錢,我哋不明不白使咗佢,最慘係下一代用唔着,仲要佢哋繼續埋單。搵錢?搵到兩餐晏仔已經算佢哋叻仔。」

股市守一國兩制「有得玩」

「唔係啩?我哋啱啱出嚟做嘢,諗住大展拳腳,唔係咁快要收檔啩?」

「細路,你好彩喇,仲做緊股票呢行。全中國乜嘢都叻過你,唯獨是炒股票,綁手綁腳,輸多過贏,逼住要走落嚟香港炒股票。正因為咁,香港仲可以玩多幾年,只要股市嘅『一國兩制』可以守得住,千祈唔可以走樣。畀啲心機,唔好成日走去滑雪,做埋呢幾年,遲啲你大把時間滑。」

沒有留言:

發佈留言