2015年12月9日星期三

主要看氣質 - 方卓如

2015年12月9日 - 信報

金主之可以稱為金主,必定要財識兼備,有錢唔識做,識做但莫財,都做唔到金主。金主係最頂嘅一層,但係同一層嘅金主,並唔係一式一樣。點分辨?主要看氣質。

最明顯嘅氣質分野就係爽唔爽手。爽手同孤寒並唔係同類相反詞,孤寒嘅同時可以爽手。基本上,十個金主九個孤寒,餘下一個轉咗行。

金主就係玩緊錢嘅遊戲,唔孤寒點有本事愈積愈多錢?但爽手就係睇佢點兌現承諾,講咗點畀點分,到時到候找數。

睇爽手程度分高低

盤口開錯會輸,爽手嘅金主就係輸都要兌現,呢啲就係氣質。最孤寒嘅金主我見過,畀佢算過嘅寸草不生,都有開錯盤嘅時候,照賠,眼都唔眨,擰轉面揼。

另一樣氣質都係睇爽手,睇佢點爽手自己。孤寒嘅最低層次,孤寒人哋。孤寒嘅終極境界,孤寒自己。凡人有錢就身痕,總係要買吓嘢作為獎勵。最孤寒嘅金主,連自己都刻薄,生活簡單過大學生,大學生無論點慳都要自己嘟卡買避孕套。

最慳嘅金主,其實乜都試過晒,好嘢食過,靚酒飲過,從聲色犬馬中洗盡鉛華回來,戶口嘅係數字,夾萬嘅係一疊疊紙。

佢哋唔係刻意唔用錢,而係無端端搵唔到原因要去使錢。見佢嘅要着西裝,佢見人着件飛機恤搞掂。着件飛機恤坐喺會議枱,一出聲全枱人都知邊個係大佬,呢啲咪就係氣質。

最後,唔使多講,愈厲害嘅金主,愈唔使講嘢, 聽。未見過金主喜歡吹水,吹水都有時間成本,花得起呢個成本嘅,唔應該有時間真正去諗搵錢嘢。金主開口講嘢,目的唔係想講嘢過你知,係想引你講多啲嘢畀佢聽。佢唔止識喺人口袋搵錢,仲識喺人把口攞料。

懂得聆聽,說話唔多,收收埋埋,仲唔係氣質?

沒有留言:

發佈留言