2015年10月7日星期三

兩樣嘢未跌到底 - 方卓如

2015年10月7日 - 信報

我師傅好耐冇出過場,係時候講吓佢有乜訓示。佢老人家咁耐唔見,當然係去咗逍遙快活,四圍遊歷。佢有上岸嘅本錢,但抱住在岸嘅心態,介乎當局與旁觀者之間,睇嘢特別清楚。

佢去完有靈氣有生活質素嘅地方短住,回來後自然覺得香港係地獄。佢睇見呢度有咁多飽讀詩書、有頭有面嘅斯文人,不惜抓破面皮做小丑,換取一啲若有若無的功名利祿,可見人心墮落比股市更甚,跌起嚟可以無底。

不過,我師承佢嘅「認真便輸了」嘅心法,佢嘅道行梗係唔會因此動氣。佢話股市同人心墮落一樣未到底,因為冇咩嘢公司做生意有計做得好,fundamental肯定唔好。雖然fundamental同股價冇必然直接關係,但係炒股票嘅熱情喺半年時間內消散晒。生意賺得唔多,股票又唔炒,股市邊有運行?咁等乜嘢?一係等大冧,一係等印銀紙。至於加息,我師傅話今年一定冇,出年都唔一定,銀紙有排唔值錢。

做有錢嘅窮人好爽

經濟唔好,股市未必唔好,仲有,經濟唔好,生活質素亦未必唔好。過去4年經濟好到暈,你覺得自己生活水平好高咩?有好嘢唔到你買,你永遠覺得唔夠錢使,每個階層都有人同你爭資源,唔見得你會好happy。

好多人唔知,做個有錢嘅窮人開心過窮嘅有錢人多多聲。有錢嘅窮人,生活喺草根平民百姓level,食乜買乜,隨心歡喜,去旅行買張特價機票即刻走得,睇嘅嘢同有錢人睇嘅九成九一樣,不知幾爽。

窮嘅有錢人,你揸458人哋揸緊488,你坐商務人哋坐私人飛機,你隻船40呎人哋100呎,你喺圈子入面永遠唔夠人爭,永遠係低人幾級。人比人通常喺有錢人圈子先出現,窮人好少互相比較。窮嘅有錢人,心情經常差過有錢嘅窮人。錢,你就係得咁多,過窮嘅生活同有錢嘅生活你可以揀,唔同揀法你心情都會唔一樣。經濟唔好,大圍氣氛令你過啲簡單啲嘅生活,隨時開心到你唔信。

沒有留言:

發佈留言