2015年9月17日星期四

兩邊紮行馬等開估 - 方卓如

2015年9月17日 - 信報

萬眾期待,美國加息與否明日凌晨就揭盅,你不能不佩服阿爺嘅本事,係佢打亂咗聯儲局究竟加定唔加。如果冇A股崩盤同人民幣貶值,市場就唔使估佢加定唔加,就唔會有而家兩邊陣營紮行馬等開估,賭佢加定唔加嘅張力。

但係如果你相信市場是有效率的,你就會知道,最緊要唔係明早加息定唔加息,因為今次唔加,總有一日加,這個加息預期一定會在市場反映。一日有這個預期,市場都唔會開心哋上升。市場最想要嘅,係消除猜度。

消除猜度最緊要

明早如果加息係表明利率正常化宣布開始,呢個過程嘅啟動先至最致命。如果加息在大市暢旺時,你反而唔知應該買上定買落。而家加息在大市虛弱時,明早加定唔加,大市都係要終極一跌,先有持續上升嘅動力。

當大家講大市點點點,會有乜嘢反應,好似講到大市係隻外星嚟嘅怪獸,佢嘅脾性冇人知。但係大市係由一班投資者組成,大市只係反映佢哋唔同行動嘅總和。

只有躲埋一二角暗中做嘢嘅投資者我哋唔知道,其他大多數嘅投資者有乜諗法,喺今日咁透明嘅世界係無所遁形。你係會感應到市場氣氛如何,市場往何處走向。

當然,投資者有好多層次,最勁最有錢嗰班,最醒目,做嘢唔係咁多人知。佢哋最會喺大家仲係恐懼緊嘅時候,最夠膽先入市撈貨。你唔係佢哋,資訊冇佢哋咁發達,你一定做唔到最底撈貨嘅醒目仔行為。你可以做嘅,風險高啲嘅,係喺市場習慣恐懼、開始貪婪後進場;安全啲嘅,係喺市場開始貪婪後入場賺浸快錢,唔好貪到盡。

最慳工夫嘅,如果你大把零用錢嘅,唔使煩,揀幾隻年年派息嘅,𥄫實佢,每逢價錢去到你舒服嘅位置就買,唔理佢升定跌。如果係呢個方法嘅話,你都唔使點睇大市,加唔加息,反正你日日𥄫實嘅,價錢你最熟,你舒服嘅價錢唔會死錯人,揸佢三五七年,一定可以畀你等到價位可以走人。

沒有留言:

發佈留言