2015年9月23日星期三

德國人都出貓 - 方卓如

2015年9月23日 - 信報

福士車廠股價大跌兩成,原因係柴油車在美國驗車時出貓,驗車時排放合格,出街行就打回原形,排放超標。點解架車會知道自己俾人測試緊、識得出貓?出貓唔需要高科技,因為測試時,前輪不停轉,後輪就靜止唔轉。咁嘅情況,係任何有安全設備嘅車輛唔容許出現嘅危險情況,所以車輛要有個test mode,容忍呢種前後輪唔協調嘅情況發生。柴油車排放氧氮,係溫室氣體,需要尿素去中和。Test mode嘅時候注入多啲尿素,測試自然過關。福士唔需要出動一些高科技技術,唔需要傷腦筋就可以出貓。問題係,點解德國人都會出貓?

認真便輸了乃大勢

福士行政總裁介紹新車時候主動道歉,話佢哋唔誠實,搞到一鑊泡。德國人出名嚴謹認真,造假來自德國最大車廠,匪夷所思,代表呢個世界已經冇嘢再係信心保證。「認真」再冇市場嘅時候,市場唔注重質素嘅潮流,大家惟有鬥快搶錢,唔出事就得。「認真」冇市場係骨牌效應,日本都係公認認真嘅國家,多年前頂級懷石料理、米芝蓮三星餐館「吉兆」,被指食物循環再用。當世界唔再注重認真細節,認真便輸了。

唔好怪福士,認真便輸了是大勢所趨。唔使睇到美國咁遠,你睇吓香港。講一句地位超然,再一句去殖民化,成個城市疲於奔命,一邊撲出嚟解畫,一邊撲去嚟駁斥。幾日之後,城市又如常運作,忘記了這幾段聽完講完等於冇嘢發生嘅說話。再早一點,一個連名都已經唔記得嘅市民,說一句要消滅電車,整個城市又係撲出來群毆,毆完之後又係冇事發生過。攞支電筒往地下亂照,小貓小狗就會發狂追玩光點。熄咗電筒,小貓小狗又會回復平常,俯伏睡覺。

認真便輸了,你對當你小貓小狗嘅事情咁認真,好易學似福士行政總裁所講,搞到一鑊泡。

沒有留言:

發佈留言