2015年5月21日星期四

調整吓心態先 - 方卓如

2015年5月21日 - 信報

呢個世界,好嘅意念唔值錢,實踐得好嘅意念先值錢。同樣道理,你睇咁多財技文章,乜都俾你睇通睇透,但係叫你照做,你都無辦法做到,因為execution唔係靠你睇幾份報紙就可以學得識返嚟。

上市公司老闆看見其他老闆搞幾單刁就身家暴升,心雄,想學做刁,大賺佢一筆。老闆未學技術之前,最重要先調整的,是心態。

你睇吓最近一致公認的刁王,佢單單都做到爆升幾倍,但係自己嘅持股比例就大跌,變成第三、第四股東。肯自己讓位,由大變細,將個場交畀好人家話事,呢個心態先可以做得成大刁。當然,如果你有幾個場,自然比得一個場攬住過世嘅更捨得放棄主場。上市公司老闆想做刁,最緊要本錢係自己唔係做一單就等於自己收山,否則的話,只可以做啲比自己細嘅刁,大嘅就唔使諗。

無為而無不為

做交易有時會用到股票,對股票價錢執着嘅,好難做得成。唔派息嘅股票其實係郵票,你揸75%同51%,對一個大股東嚟講分別唔係咁大。上市公司老闆望住而家股票嘅市價,會覺得呢個就係成本價。但對於唔派息嘅股票嚟講,佢真正嘅成本只係股本呢張紙,冇人肯買嘅話呢張紙係唔會帶畀你任何價值,除非你多到足夠將公司清盤分番資產畀你。只要過到成本呢一關,你先可以集中去睇自己做得成單刁之後有乜着數,而唔會去度人哋同你合作無端白事點解會賺得咁勁。做大刁嘅,一定要唔介意人哋賺得比你多,唔介意你又帶挈佢賺多少。做得大刁嘅本身通常已經疊水到使唔晒,再賺都用唔到,所以唔介意賺多賺少。但好奇怪,唔介意賺多賺少,反而會令你賺得更多。

上市公司老闆想轉型,唔使點睇啲技術點做,調整吓自己心態先。大時代未完,你調整完仲有大把世界。

沒有留言:

發佈留言