2015年5月29日星期五

諗過度過輸得仲甘 - 方卓如

2015年5月29日 - 信報

上市公司最擇使係乜嘢?唔係蝕錢,上市公司唔怕蝕,蝕到變負資產,股價都唔會係負數,證明股東係唔介意公司蝕錢。最怕嘅係集唔到資。上市公司集唔到資,衰到連大股東都冇錢扔落去攞新股票,咁就即係玩完。

唔好誤會,上市公司唔係要賺錢先可以集到資。賺錢唔派息,股票即係郵票,市場唔活潑嘅話,你賺多多錢股東都冇着數。股東首要係賺價,你隻股票有價有市,股東就開心,再攞錢出嚟增持都冇問題。上市公司老細每日要諗嘅,係點樣為自己隻股票創造價值,賺錢只不過係其中一個創造價值嘅入門方法。如果股票唔升價,上市公司賺幾多錢都畀股東鬧,你睇吓利豐(00494)就知。

而家時興財技投資法,唔使理咁多基本因素,亦唔使睇圖,純粹睇上市公司最近有什麼資本市場動作,就可以估佢係唔係炒上。批股、發輪、供股、分拆、派送,全部變成訊號。究竟財技投資法呢招行唔行得通?

贏錢不用腦 靠耳仔

你識唔識玩帆船?如果風喺前面吹埋嚟,你估隻船會點行?答案係點行都得。迎住風行可以,背住佢行又得,甚至打橫行都冇問題。風係死嘅,人係生嘅,點樣用陣風去達到自己嘅目的,得掌舵嗰個先至知道。

你見到上市公司做咗一個動作,佢背後發生咗什麼事,真相如何,外人係一定唔知,同你估嘅亦好多時候背道而馳。你用腦去諗,諗到似層層,連自己都呃埋,信以為真,然後走去買,我肯定你輸得多過飲茶聽隔離枱講冧巴。呢個世界好邪,認真去諗去買,諗錯咗,輸得勁過乜都唔識人哋叫買乜就乜。你諗過,會瞓身。聽冧巴,你落閒錢。諗過度過輸得仲甘。大時代要贏錢,先要放低你嘅腦袋,然後豎起你隻耳仔。

沒有留言:

發佈留言