2015年4月22日星期三

瞇埋眼買啦 - 方卓如

2015年4月14日 - 信報

我都估唔到自己咁大影響力,上星期講完無綫應該重播《大時代》,下星期就即刻有得睇。咁即係話,同你而家日頭要做嘅嘢一樣,「追」啦大佬。

而家呢個時候,最愁係邊個?唔係冇貨嘅,亦唔會係有貨嘅,最愁梗係沽貨早咗嗰批啦。你諗吓,港交所(00388)靜咗咁耐,突然間升到二百幾蚊,正常人都覺得開心晒,沽咗收錢,點估到第二日一升就四十幾蚊,變咗三嚿水?

升市仲驚過跌市

人哋話股市有貪婪同恐懼兩大情緒,但唔好誤會升市時只有貪婪,跌市先有恐懼,升市時候嘅恐懼感仲厲害。你會驚沽好唔沽好?沽咗再升點算?唔沽跌落去又點?升市時候嘅情緒管理仲難過跌市,大部分人敢輸唔敢贏。而家咁升法,你身邊發咗癲嘅人應該唔少。

而家啲人會問買乜嘢,其實答案好簡單,瞇埋眼就買你最認識嗰幾隻,反正隻隻都有機會升,除非你最近當黑,買邊隻跌邊隻,唔係嘅話,拉勻一定贏。你睇吓十大升幅榜,升兩成都冇資格入十大。十大跌幅榜?跌幾個巴仙已經喺十大。咁嘅市況,仲唔係迫你發達?仲要問買乜?

今年好多人會有錢咗,但唔一定係開心咗。我見唔少有錢人,一啲都唔開心,正如我之前所講,物質生活提升嘅過程,係令人類感覺愉快最便宜嘅方法。萬一去到某個位,物質已經豐富到令人無感覺,咁你就頭痕喇,因為可以再令你開心嘅嘢,可能你一世都搵唔到,你只能夠唔開心地過下半世。唔好羨慕人哋暴發,你營營役役但愈搵愈多,生活keep住不斷改善,先至係最幸福。

沒有留言:

發佈留言