2015年4月22日星期三

天下第一莊 - 方卓如

2015年4月10日 - 信報

如果我係無綫,夜晚播完《衝上雲霄》之後,即刻就應該重播《大時代》,襯晒而家嘅大時代氣氛,保證收視率爆燈。而家嘅大時代個勢,真係邊個冇貨喺手,邊個就激到要學丁蟹跳樓。

我平時寫稿係寫晒成篇之後,先去諗條題。唔寫完,點知道篇文如何點題?今次唔同,未寫已經諗到題目,無其他可以襯得起佢嘅氣勢。

我師傅問我,炒股票,莊同閒有乜分別?我點知。佢話分別在於閒嘅齋睇股價,莊就係睇市值。港交所(00388)股價未創新高前,計市值已經超越當年三萬點。計股價,閒已經非常開心,賺大錢,隨時想沽貨。做莊嘅,就要睇市值夠大未,夠唔夠做嘢。唔夠嘅,再推高啲市值,股價只不過係工具二選其一,另一件工具,唔使問,梗係股票。

我師傅話,港股突然間狂牛出籠,唔係乜嘢價值投資,唔係乜嘢要re-rating,純粹市場有大錢狂買上去。而呢堆錢擺明就係阿爺喺上面放落嚟,唔係民間嘅錢。如果係民間,老早就「港股通」嚟咗,使鬼以前日日用剩咁多餘額?突然間扭大水喉放水,一定係諗過度過,唔會係心血來潮。阿爺做莊,就要用莊嘅心態諗佢搞乜。目的唔係推高股價,係推高市值。

阿爺做莊 想推高市值

做莊嘅無端端做乜要推高市值?得兩個原因:一係散貨,一係做大交易。市值太細,做交易好唔方便,點擺一啲大嘢入嚟?一定要巿值去到咁上下,先可以擺項目又得,批股又得。普通莊推高一兩隻股票,已經氣來氣喘,嗌晒救命。阿爺做莊,雷霆萬鈞,要推高成個香港嘅市值。嘩,仲唔大開眼界。

而家明白點解要搞「滬港通」啦,北上買A股從未試過爆燈,單係內地人已經買到A股4000點,成交成萬億,根本唔係當初所以為,要引外國資金救A股。但係你睇,買港股一經撳掣,3000億成交,一日可以升1700點,南下配額用爆,「滬港通」而家先揭曉真正用途。

我師傅話,點解要推高香港市值?有任務。記唔記得中信(00267)買晒母公司資產,將國有資產變晒一間香港上市公司?你唔會認為只此一次,下不為例啩?要買國有資產,首先要上晒市嘅國企要有番咁上下大隻,又可以搣少少股票就集到資,先可以抬畀阿爺買國有資產。如果國企細隻,搣一大堆股票先集到少少錢,有鬼用?你用股票換阿爺資產,阿爺手揸一大堆紙,沽又沽唔到,又有乜用?將國企推到隻隻變晒巨無霸,批股集資用錢買阿爺資產,呢樣就係香港報答國家嘅最大功勞。

推高香港市值要有技巧,齋推,鬼佬會同你推番落嚟。如果明知有莊要推高價錢,儍嘅都知會到時到候沽貨畀你,你實接,典型打荷包方法。要推得連鬼佬都同你癲,技術就係要先推A股,搞到AH股有差價,咁推港股度氣勢就會變成決堤式,擋者披靡。昨天期指15分鐘可以升千七點,連鬼佬都幫手推一把炒一轉,就知道阿爺想要向上呢度勢,大家都收到,乖乖地企埋一邊,唔好阻頭阻勢。

點解要用香港?兩個原因:香港批到股,集到資,可以攞到全世界嘅錢畀國家用。其次?炒得勁得滯,始終有日會爆,爆咗對經濟有影響,會有好多人冇嘢做,好多人會窮好耐。香港人少,爆得起。A股爆,牽連好大,隨時要權力執位。原子彈掟落廣島而唔係東京,唔係因為掟唔準,係唔想滅人國。香港就係有呢個功能,抽到條生死籌要幫阿公做嘢,做完衰咗入去坐幾碌,出嚟之後只係浪費幾年青春,最緊要阿公冇事。我師傅話,啲財經專家之前話會見二萬六,笑死人。今次咁嘅氣勢,四萬點都得。A股由二千升到四千,點解香港唔可以二萬五升到四萬?點數大十倍,唔代表難度大十倍。反而A股由四千點升多二千點仲難。

咁即係點呀師傅?咁即係話,國企未完成印股票買資產呢個動作,個市都唔會冧,有人昨日已經醒咗貼市畀大家。財爺話,升市好正常,投資者小心啲,但冇爆煲危險。你幾時見過財爺會咁講嘢㗎?佢梗係驚死你輸錢鬧佢,你走寶反正唔會死得人。連官都話冇爆煲危險,你仲唔醒水?

我聽完師傅咁講,更加印證阿爺聰明到暈,乜都諗到齊輯輯,度好晒戲本先嗌action。香港人唔會夠阿爺鬥,大家有嘅資源同歷練唔同,佢睇嘢嘅高度係你想像唔到。佢喺天度伸隻手嚟同你打莊,你邊有得走。快手,撳定錢,瞓身買莊,贏咗佢仲唔使抽水。

沒有留言:

發佈留言