2015年4月22日星期三

狂牛冇咁快收隊 - 方卓如

2015年4月9日 - 信報

留意吓昨天各大報章知名的財經專欄,幾乎好似互抄一樣,一面倒話港股狂牛出籠。事實上,佢哋全部啱晒,2500億成交,升1000點,仲唔係大時代來臨?

累積三日嘅升幅,一日升番晒,而且係愈晏愈升,表示買貨嘅人唔單只唔覺得貴,直情覺得抵!2500億錢嘅貨係現價買,唔會係升多兩三日就走去沽,代表未有耐升完。

調動內地彈藥 未買齊貨

最有象徵意義嘅,唔係2500億成交,唔係1000點升幅,而係用盡咗嗰100億人仔嘅南下配額。你諗吓,有本事買港股嘅單位,晨早布晒陣喺香港買股票,所以「港股通」不嬲都用唔到幾多每日配額,都幾慘淡。但係昨天一係唔用,一用就晏晝開市冇幾耐就爆額,代表以前冇買開嘅單位而家開始買,仲有係一向有布陣喺香港嘅,用盡子彈,調動唔切,要動用內地彈藥。咁即係話,內地資金未買齊貨,仲要繼續再買。

咁你話,今次狂牛出籠,會唔會咁就玩完收隊?仲有,連北上買A股嘅配額都係沽多過買,就證明唔使多講,今次內地擺明車馬,要買起全香港。

世上沒有無緣無故的愛。開晒水喉要浸滿全香港,唔會係要益你香港人,一定係有一個諗得好通透嘅原因。

順勢而行 賺錢為上

至於呢個原因係乜?關你事咩?你要嘅係結果。經我多年嚟近距離觀察而得到嘅教訓,唔好睇到一啲表面發生嘅事實去估計背後原因,你永遠估唔中,仲隨時因為你亂估,而做出錯誤決定。

你只要根據見到嘅表面現實,順住去做令你賺錢嘅事情就得。你見到嘅現實係,有好多錢排住隊瘋狂咁買,咁你仲等乜嘢?

沒有留言:

發佈留言