2015年4月28日星期二

經濟好個巿先冧 - 方卓如

2015年4月23日 - 信報

大時代,大市升到咁高,啲人就會問,幾時冧。其實呢條問題好易答啫,你知道答案之後,更加放心衝入去買。

冧市通常都係event driven,一定係有啲事件將個市推冧。

錢多而推動嘅市況,佢無端端唔會大冧;一跌,總會有人買番,資金總要找尋出路。所以你見美股升完之後上上落落橫行,你賺完沽貨,畀我接再坐,等下一個再接。

知會冧 但唔知冧幾多

財富轉來轉去,大市一直成交一直上落。同賭錢唔同,冇人股票賺完錢之後從此金盆洗手永遠離場,一定將贏咗嗰啲加碼再投入嚟過。股票係mark to market,價錢上升唔使不斷有新資金入市,同一批錢轉來轉去都可以推高市價。

既然個市唔冧係常態,要推冧就一定要非常態。呢啲非常態事件,唔會靜雞雞,你一定知道,分別在於你睇得中唔中佢冧幾多。你唔會敗於市冧,只會死於唔信佢冧到崩盤。但係而家全球股市身負救國任務,唔會有國家夠膽睇住市冧而唔出手托。尤其是而家全世界學識股市救經濟,冧市等於經濟衰退。

所以,你要見到冧市,除非經濟一片繁榮,否則唔會出現。奇怪嘛?以前經濟好,股市先至好;而家相反,經濟差,股市就要好;經濟好,股市才有資格冧。世界唔同晒喇。

政改方案,連學者諗爆頭,話白票「守尾門」都冇,白票即係廢票,話之你香港人點咁睇唔上眼,總之兩隻怪獸出選都總有個會選贏,係唔畀所有大大聲話會反對嘅議員有退路。轉軚支持嘅即死,企硬反對嘅,下年先揭盅死定唔死。

今日已經係下屆立法會選戰嘅開始,要連任或者要挑戰嘅,戰場set好咗,除低件西裝落場就打。

沒有留言:

發佈留言