2015年4月22日星期三

有血性嘅買少見少 - 方卓如

2015年4月1日 - 信報

沽空要賺一倍,股價要跌到零,但實情邊個沽空要出本,全部都係槓桿進行,借到盡。所以對沖基金要做低你,佢唔使擺低好多本錢,畀得起利息就得。但係咁做,有一個死穴,就係貨唔到你無限借,反而你對手用嚟買貨嘅錢可以係無限。你用有限嘅貨,想掟散人哋無限嘅錢,先天上已經輸咗一半。同當年索羅斯沽空英鎊唔同,佢係用錢鬥錢,基本上大家都無限子彈,睇吓邊個命長。

股票唔同,貨源是有限度,你看準佢價錢太高唔合埋,沽散佢,借貨借盡,彈藥唔夠,你只可以乾巴巴看着自己被挾死,相當慘烈。你原本以為2000億市值嘅公司,冇人會有幾百億錢攞出嚟同你對撼。偏偏就係可以有一個銀紙的無底深潭,吸乾晒你沽嘅貨。呢次係中國隊狠狠的教訓鬼佬隊,未計差價,蝕息都可以令人收檔。

Pirelli被CNCC睇中惹擔憂

對沖基金嚟香港搵食,中國公司就走去歐洲買嘢,牌面睇中國王道好多,真金白銀買你嘢,仲要跟手煩點樣營運落去。歐洲牌子某程度上都有啲信心保證,但國產化後,仲係唔係同一回事,真係要時間驗證。

Pirelli最近俾CNCC(中國化工)睇中,有兩樣嘢令好多好豪邁嘅男子擔心。第一就係條軚仲得唔得,Pirelli不嬲係頂級意大利車廠用軚,唔止係跑車,Ducati那部有如蝙蝠車的Diavel,尾轆是嚇死人的240軚,只有Pirelli獨家供應。國產化之後,Pirelli仲啱唔啱頂級跑車用?

第二樣嘢仲叫人擔心,Pirelli每年都有出月曆,係一眾男子引頸以待的藝術之選。國產化後,全部月曆變成李冰冰范冰冰,對藝術界可謂災難性後果,冇人願意見到嘅慘劇。歐羅咁平,中國大手購入歐洲貨陸續有嚟,對地球人嘅生活影響,未來幾年會漸漸浮現。

市建局行政總監請辭,據講理念有別,唔想做另一個發展商,或地產商嘅收樓部。今時今日,有血性嘅政府打工仔真係買少見少,如果理念唔同寧願劈炮唔撈明志嘅,更加係難能可貴。多啲政府打工仔肯堅持乜嘢係啱、乜嘢係唔啱,唔係單單接柯打辦事,咁香港人就唔會變成有理想冇希望。

沒有留言:

發佈留言