2015年3月17日星期二

冇嘢好過買樓 - 方卓如

2015年3月13日 - 信報

Google話將來人類有500歲命唔係冇可能,如果真係成事,就真係人類大災難,想唔打仗都唔得。500歲命,你層樓即係要供完又按,再供完再按,幫你個孫個孫畀首期。一個家庭10份按揭,500歲人有400幾年要供樓,人間慘劇。

過去10年最佳投資係乜?呢條係我問啲有一陣子冇見嘅金融才俊嘅熱門問題。

你估佢哋點答?「賺得最多,唔使講梗係買樓啦!」你話幾無奈,連終日打滾於諗計如何用錢賺錢再賺錢嘅專家,都話冇嘢夠買樓好賺,你話讀咁多書、考咁多試做乜?

如果你有個仔,你會打算點栽培佢?讀多啲書做專業人士?佢分分鐘怨你一世,因為佢哋要長期生活喺唔夠瞓嘅世界,由讀書到返工都唔會有覺好瞓。以前識整手表都係一門手藝,養到頭家。將來專業人士其實同今日整表無乜分別,搵餐晏仔而已。

狂印沙紙 中產「下流」

中產點解下流得咁快?就係因為近十年專業量化寬鬆,狂印沙紙,專業知識普及化,令中產投資咁多金錢同時間冇晒回報。

不過,通常專業中產只懂得教自己仔女步自己後塵,因為安全、穩陣,都係會叫仔女讀多啲書,咁咪叫做隔代貧窮囉。

既然有500歲命,書就真係唔好讀咁多,早啲投入呢個世界,認識吓係乜嘢一回事,點樣求生。世界絕對唔係你睇到嘅表面運作,用買樓炒股票呢啲例子你就最易明白。

你喺報紙見到嘅事情,背後真正發生嘅絕對唔係你睇到表面嘅就會知道或估到。引申開去,我哋好多時都係活喺假象中。太過認真用腦,反而誤了大事。

500歲命,第一件事,唔使諗,做自己喜歡嘅事先啦。

沒有留言:

發佈留言