2015年3月26日星期四

睇唔到先係戲肉 - 方卓如

2015年3月23日 - 信報

愈嚟愈多財技嘅書同專欄,基本上就好似智能手機一樣,普及到連的士司機都識得講番兩嘴。但係同智能手機一樣,你知道佢嘅存在、明白佢嘅運作、了解佢點賺錢,但係你都冇辦法照做,就如你冇本事整一部智能手機出嚟一樣。

點解?最難係execution,而你係唔會有本事做到呢樣嘢。唔好以為execution係錢,錢反而係小問題,一億幾千萬好多人都有,但係識做嘅人,同一個做到熟嘅老手,大家嘅一億幾千萬係完全唔同。好簡單,而家話幾億可以買殼,你有幾億,你寧願買樓定買殼?你睇見人哋幾億買殼可以再炒到幾十億,畀你照做,你做唔做到?你睇咁多書咁多專欄,有冇邊個教到你點做?冇,因為寫畀你睇嗰個,佢都未做過。

唔照做,睇嚟趨吉避凶又點?都冇用,因為你永遠睇唔穿全局。書同埋專攔話到你知全世界都睇到嘅事情,但睇唔到或唔使講嘅嘢,先至係戲肉。呢啲戲肉,只有做嗰個先知,外人永遠唔會知道。好似你用緊WeChat,但究竟後面發生緊乜嘢事,邊個同你一齊睇你啲訊息,你永遠唔知。不過,睇吓無妨,有趣味嘅事情愈來愈少,總好過你睇無聊電視劇。

沒有留言:

發佈留言