2015年3月17日星期二

揀磚頭定揀紙 - 方卓如

2015年3月6日 - 信報

《金融時報》記者Roula Khalaf訪問梁麗幗,訪問的結論是參與佔領運動的學生非常幸運,佔領完之後,仲可以做番學生,選擇專心學業,裝備自己,將來更好更具實力地爭取乜乜乜。畀着第二啲國家,示威反對嘅學生,唔係畀軍警一槍打死,就係拉晒去坐監。Roula是國際大報嘅記者,報道過中東非洲,有世界視野,佢應該知道,學生呢種幸運咪就係運動失敗嘅原因囉。

對香港話事嘅唔喺香港,而係喺北京。你喺香港點搞,都動搖唔到話事嘅一條頭髮,更加唔使一槍打瓜你,要唔要坐監仲未知。Roula用幸運嚟形容生於不幸嘅學生,情何以堪。

點到你唔服?漢能(00566)昨天的市值,曾經高過長實(00001)同新地(00016)。就算你有幾十年根基,唔代表幾年貨仔唔可以過你頭,股票就係有呢種快速致富嘅功效。

多贏局面皆因實力

馬雲都曾經有錢過超人,但任你揀,你做邊個?一個喺全世界都有唔同生意,有磚頭有石油,有成隊各方位嘅精英團隊;另一個,手上得一堆紙,同一把好吹得嘅口。畀着你都會揀磚頭,呢個世界兵荒馬亂,唔同地方有實物資產,一定好過一堆唔可以隨便賣嘅紙。財富榜只係計數字,唔理財富質量,首富嘅水分愈嚟愈厲害。

好少一間大市值嘅公司,大股東持股量可以維持接近極限。通常公司愈做愈大,需要資源更多,大股東自然要割愛,讓出部分股份引入資源。馬雲係創辦人,但佔咁細份股份,就係因為過程要忍痛愈搣愈多,否則晨早執笠。

可以搞到幾千億市值,一年賺幾十億,過程唔使點用街外錢,只係在最近大升之前,打折批咗幾個巴仙股票,就做到新股東又贏,舊股東又贏。有冇睇《食神》?呢啲,咪叫power囉。

沒有留言:

發佈留言