2015年1月29日星期四

停完跌得仲勁 - 方卓如

2015年1月20日 - 信報 

上海A股一日可以跌7%,唔好忘記,A股有跌停板機制,即是百分之七應該係未跌完嗰隻,仲要再跌先啱數。跌停板這個動作,究竟係阻止再跌,定係會加速跌完再跌?好簡單啫,如果你想沽貨,今日因為跌停板,沽唔到,第二日開市仲唔嗱嗱聲繼續沽?你本來唔想沽,但一日跌停板,第二日跌停板,第三日又停。如是者連跌三日,你忍得一時,忍唔到三日,最後都會嚇到被震走。

想接貨又如何?第一日急跌,你睇定啲先接。一停,你買唔到。第二日,你睇定先,又停,又唔買住。如是者驚住沽貨,接貨嘅睇定先睇到停,只有沽壓沒有承接,想唔跌到一仆一碌都唔得。

冇跌停機制又如何?香港一日跌八九成都夠膽死,驚嘅、要掟貨嘅,成道門打開任你走火警,人踩人爭先恐後,死傷枕藉,但全部走晒。想接貨嘅,股價一次過推到落去抵到爛嘅水平,瘋狂入市追貨,股價掉頭回升,之前沽唔切嘅反而睇定先,唔沽住。這類一日內大跌大升回復原狀嘅例子比比皆是。第二日即刻回復正常,好似冇事發生過。咁你話,有停板好定冇停板好?

香港人「愛財」多過「愛才」

有評論話,停咗投資移民,改為人才移民,對香港益處更大,因為而家香港唔係缺錢,係缺人。聽到呢句說話,你唔暈低,證明你唔愛香港。

香港人由上至下,鍾意錢多過鍾意人。你引入專才,正如嗰個人點名話齋,佢哋有才但冇財。唯一功能,就係嚟香港賺你嘅財,與你爭財。

香港人可以有幾鍾意?投資移民就唔同,佢哋放低咗一千萬,人都未必嚟香港。就算嚟,以佢哋至少有一千幾百萬身家,都去哥爾夫球會同馬會,滾搞啲有錢人而唔係平民百姓。又唔會嚟香港搶你份工,仲帶埋錢嚟俾你哋一忽一忽咁割,仲有投訴?

而家掉番轉,唔要錢,換啲人嚟搶你錢,仲要講到好似皇恩浩蕩,有嘢益你,呢啲咪叫政治囉,玩完你一鑊仲要你多謝佢。點呀,係咪齋講財經唔好講政治?

唔講政治淨係講財經,輸死你。

沒有留言:

發佈留言