2015年1月5日星期一

只有一個蔡東豪 - 方卓如

2015年1月5日 - 信報

我們都是原復生,你也可孔少林,但只有一個蔡東豪。又畀你贏一次,做傳媒最怕咩?最怕無聲無息,出咗街都冇人知。你睇大班?直頭隱咗形,以前個十點前特首,而家隨時連名都噏唔出,莫講話影響力。

你已經聰明絕頂,鋪晒條路,等傳媒知你開咗間新公司,又搵總編寫電郵同啲舊人講啲唔講啲,製造懸疑。亮相嗰朝仲要預告下晝有公布,慌死人哋條癮斷咗唔騷你。雕龍雕鳯寫一篇出世紙,搵嚟成班明星級代父代母,就算他朝你俾人的咗去秦城,都迫唔到你再一次練死個場。

最知道自己要什麼

睇得出乜嘢?睇得出你唔服氣,唔肯就咁就恐懼一世,去澳洲養老。知你一直情歸傳媒,但估唔到你去得咁盡。你諗盡辦法要個場橫空出世時要留得住未散晒嗰啖氣,我諗你斷估唔到竟然會成為城中話題,口誅筆伐的眾矢之的。你做事一向要型,今鋪真係唔衰得,幾萬對眼(目及)到實。仲好,不論仇家定支持者,個個都睇住你點搞,你仲唔係呃like之王?

做傳媒最重要係乜?就係發掘培養啲勁人、明日之星。紙媒如是,其他媒體亦然。邵逸夫鄒文懷,唔係搞咗個電視台電影公司咁簡單,李小龍都可以捧咗個出嚟。查良鏞林行止,唔單止自己識寫嘢,重識搵啲有本事嘅人一齊寫,自己點寫得晒。至於黎胖子……都有肥龍同骨精強,名動一時。

無可否認,蔡東豪係有呢個本事。之前寫開嘢嘅人,不甚了了,黐埋佢度,會突然間師兄弟番晒嚟,帶着滿身神彩。就算本身未曾寫作,一經佢點化,唔止寫得,出書都仲得。近期你數得出,寫啲嘢有紋有路好睇嘅,有邊個唔係佢帶出嚟?其他想模仿佢搞新媒體嘅,有邊個寫手你講得出名字?

佢係我見過咁多人當中,最知道自己要乜嘢嘅人,只此一家。人最脆弱是什麼時候?就是一無所有嘅時候,屆時有什麼送到埋口,你都在無得選擇之下,寧願袋住先。佢唔係,喺佢兩手fing fing嘅時候,送到埋嚟嘅嘢,唔啱嘅,佢彈鐘。今日佢大把選擇,佢揀人唔係人揀佢,佢揀呢條路,一定係佢想要,仲係想要到暈嗰種。佢未必諗到街上原來有咁多牙齒印,但係呢鋪一經出山,就冇得返轉頭,佢一定知。呢個世界鵪鶉嘅人多的是,有一個知道乜嘢叫恐懼都肯搞傳媒嘅人,喺今日嘅香港,多一個得一個。

廠佬做傳媒有優勢,兩樣嘢喺香港都冇得搵大錢發大達,都要靠每日一滴一滴做好啲,輸少當贏。究竟會贏粒糖定最後輸間廠,睇過就知。

沒有留言:

發佈留言