2015年1月29日星期四

要拚命去生存 - 方卓如

2015年1月21日 - 信報

風水佬呃你十年八年,口水佬講嘢一日就見真章。噚日話跌停板機制反而會跌唔停,跌得深,冇反彈。以AH券商股為例,中信証券A股(600030.SH)昨天跌多近9.9%,H股(06030)卻反彈近6%;海通証券A股(600837.SH)昨天跌多近9%,H股(06837)就反彈8.3%。你可能話:「唓,係咪H股冇跌停板,跌過籠呀?」中信証券H股喺大跌市日,一日跌16.4%,第二日就反彈;海通一日跌16.5%,第二日又反彈。A股第一日跌停板,第二日跌近9%,兩日拉勻即係跌18%有多,仲未反彈。咁你話,有冇跌停板好?

點解香港人近年咁氣頂?明明自己有啲好嘢,唔知邊個,硬係要我哋改,模仿一套落後啲嘅。口就話要發展,原來係要向後發展。

港人自私無知玩殘自己

龜兔賽跑最多都係停喺到瞓覺等,而家仲要倒後行,情何以堪呀,大佬?香港人已經好順民,真係專心賺錢唔講政治,而家仲要話唔要錢要人,搵多啲人嚟爭飯食。已經放棄了生活喇喎,連生存都唔畀?

你可能話:「唓,能者居之嘛,你加強競爭力,咪唔怕人哋同你爭囉!你要靠保護先有飯食,係放棄自己。」錯到極,你冇睇報紙咩?投行高層請人係睇你能力,定係睇你阿爸嘅生育能力?唔使多解釋喇啩,學董伯話齋,畫畫畫出腸?遲吓呢股請人風氣就會蔓延至其他專業,邊個阿爸可以幫到手搵生意,就請邊個,到時候你有能力都冇用。香港人舒服咗咁多年,終於要同內地同胞睇齊,明白要生存唔係咁易,日日都係一場硬仗。

講開董伯,有冇睇佢記者會?多謝佢,令大家記番起點解以前香港人咁唔鍾意佢。早前話香港人開始懷念佢,都係假象,查實邊個只要收埋自己一排,善忘兼善良的香港人就會唔記得好人的壞事,甚至乎壞人的壞事。只要返出嚟一開口,啲記憶就會好似師兄弟咁番晒嚟。

一句講晒,而家嘅萬能key係,「點解你得我唔得?」潛台詞係,有權嘅乜都得,冇權嘅我話你乜都唔得。

所以董伯可以用香港人身份講香港事情,香港良心反而唔可以講香港事情時忘記自己身份,這個身份位置時空交錯嘅問題,只有5歲小朋友才可以明白。

搞到今日嗰場咁,絕對係香港人自己一係因為私利,一係因為無知而玩殘自己,與人無尤。

以後點?有冇睇羅德丞嗰本傳記?佢爭輸咗,做唔到特首同幕後推手,有人問佢之後打算點,你知唔知佢點答?佢話:「仲搞?我而家只係諗點可以仲有飯食咋!(大意)」你快啲去諗吓點生存啦,喺爛地場唔容許你學阿仙奴咁,慢慢帶住個波搓來搓去喇。

沒有留言:

發佈留言