2015年1月14日星期三

股票就好似打邊爐 - 方卓如

2015年1月14日 - 信報

首富喺記者會都講過要創造更高股東價值,白啲講即係要股價有表現。又話未來可能會增加派息,因為佢逗嗰五千蚊人工,都要靠派息開飯,公司只係畀部車同啲保鑣佢咋,陰公。又係喎,冇乜邊幾間公司,落咁多心機去創造股東價值,即係股票價錢要好,仲要交投暢旺,派息慷慨,股東跟你買股票有錢賺。

創造股東價值一啲都唔容易,真係要費盡心神。咪以為埋頭苦幹做好盤生意就係為股東賺錢,幾多公司trade緊四倍五倍P/E,點賺錢股價都唔升。而唔派息嘅股票,同郵票冇分別,成交疏落冇人買,公司點賺錢,股票都係紙一張,所以要為股東增加回報,笨唔係你垂低頭專心做生意就得。不過,好多公司主席出份豐厚糧餉,股價高低唔關佢事,唔派息仲好,自己人工落袋,股價太殘仲可以自己增持,將來賣殼。

一池死水 送都唔要

首富唔止專心做生意,歷來賣資產、分拆上市,絞盡腦汁,令股價表現良好,呢樣嘢值得所有上市公司老闆學習。

股票同生意一樣,都要經營。如果齋做生意,股票擺埋一邊,上市嚟做乜?唔好以為股票嘅集資功能係提款機,幾時印股票都有人買。一旦股票變得一池死水太耐,幾平都冇人要。

股票就好似打邊爐一樣,要不停滾住滾住,保持熱力,稍加猛火就可以淥菜淥牛肉。你熄咗火,你見到煲湯已經唔開胃,仲點打邊爐?

股票就是要好好經營,生意當然要做,亦都要善用資本市場,令人覺得你隻股票唔係一池死水,一直都係滾住,到公司有朝一日要淥牛肉,大家先會合作起筷。

首富嘅智慧同手握嘅訊息,你永遠都學唔到。但係佢工作嘅態度,點樣對股東,如何善用資本市場,呢樣嘢個個都可以學。

沒有留言:

發佈留言