2015年1月13日星期二

時機價錢啱啱好 - 方卓如

2015年1月13日 - 信報

過去首富做得最叻嘅事情,就係賣嘢,永遠都可以喺最好價錢最好時機賣走。記住,價錢最好未必等於時機最好,時機最好價錢又未必好,要兩樣條件都同時存在,咁先至係神級賣嘢。

呢幾年佢只賣唔買嘅,就係地產,仲記唔記得本來連荃灣酒店都想拆嚟賣?係最後政府唔畀佢賣,截停咗。

首富呢幾年投資整蛋都唔買地起樓,就知佢雖然地產致富,但時移世易,唔會抱殘守缺。拆咗件純地產上市公司,幾時想賣埋都得。

分拆地產 幾時賣都得

以前上市公司控制上市公司,最頂嗰間俾人買咗,成串公司都冇晒。好處係成本低,唔好處係有被狙擊風險。市值咁大,本來有咁嘅財力嘅人唔多,加上江湖地位,冇人會夠膽郁手。但他朝龍頭大佬不在,成間俾人買起的場面,並非冇可能。

做一、二、三步的目的,就係要將唔要嘅拆走,要嘅擺埋一堆。要證明這一點,非常簡單,睇睇將來是否長地的股份慢慢攤薄或減持,而長和就愈揸愈多。即係話,首富嘅部署未行完,一、二、三步之後仲有四五六。全世界只係眼望遷冊,分拆反而唔多人講,因為佢表面上冇乜政治含義。以首富嘅智慧,梗係知道遷冊會俾人大做文章,視線集中。佢點會唔一早向上解畫,要阿爺睇報紙先知。全部人引晒去嗰度,仲好,冇人會睇到分拆完之後可以未完再賣埋。

你睇吓居屋條人龍咁瘋狂,就知道而家嘅樓市有幾危險。當市民有錢全部只係識買樓,加息在即,但港紙被綁住變成愈來愈貴,全部都係危險訊號,97年就係咁情況。

首富曾經試過大冧市前成功集資,佢手握嘅資訊同幾十年嘅智慧,無人能及。與其你八卦佢做乜鬼遷冊,不如你睇番自己銀行戶口,如果嚟一次大屠殺,你生唔生存到。

沒有留言:

發佈留言